Laura Stoica – in loc de 44 de ani.

A vrut să aibă steaua ei, cartierul să cânte rock, focul să ardă în inimile tuturor, şi să putem striga: „nu-i nimic, ce dacă/ tot ce-i greu o treacă„. Dar a reuşit mult mai mult de atât. A dăruit publicului tot ce avea ea mai bun, tot ce ar fi putut un Om Talentat să lase în urmă.

Laura Stoica ar fi împlinit astăzi, 9 martie, 44 de ani. La 39, însă, a urcat „acolo sus”, împreună cu fiinţele cele mai dragi ei. Nedrept! – am spune. Şocant şi cu lacrimi în ochii ce urmăreau ştirea de necrezut acum 5 ani. Am simţit-o ca pe o pierdere personală, însă în scurt timp am găsit în piesele Laurei tot ce poate spune – deschis – un artist de la suflet la suflet.

Astăzi, e aniversarea vocii pe care o iubesc cel mai mult din muzica românească. Şi mi-e groază gândindu-mă la alte astfel de prezenţe fericite, care la un moment dat nu vor mai fi aici, să ne încânte când nu vom mai avea putere să vorbim pentru noi.

Şi atunci, trebuie să vedem ceea ce este de scufundat în aplauze! Artiştii care stau de vorbă cu noi de la inimă la inimă, pe ritmuri şi acorduri mult îngânate.

Laura Stoica ne-a lăsat din dragoste, ce avem acum.

Un lucru îmi lipseşte tare mult: astăzi, aş fi invitat-o pe Zoia Alecu – bună prietenă cu Laura, să împartă cu noi din amintirile lor. Dar n-a fost posibil acest lucru. Pentru anul viitor, îmi promit că acest lucru se va întâmpla!

 

Comments
2 Responses to “Laura Stoica – in loc de 44 de ani.”
  1. radu spune:

    Este o adevarata tragedie, drept dovada ca soarata poate fi ciudata…

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] “A vrut să aibă steaua ei, cartierul să cânte rock, focul să ardă în inimile tuturor, şi să putem striga: “nu-i nimic, ce dacă/ tot ce-i greu o treacă“. Dar a reuşit mult mai mult de atât. A dăruit publicului tot ce avea ea mai bun, tot ce ar fi putut un Om Talentat să lase în urmă. Laura Stoica ar fi împlinit astăzi, 9 martie, 44 de ani. La 39, însă, a urcat “acolo sus”, împreună cu fiinţele cele mai dragi ei. Nedrept! – am spune. Şocant şi cu lacrimi în ochii ce urmăreau ştirea de necrezut acum 5 ani. Am simţit-o ca pe o pierdere personală, însă în scurt timp am găsit în piesele Laurei tot ce poate spune – deschis – un artist de la suflet la suflet. Astăzi, e aniversarea vocii pe care o iubesc cel mai mult din muzica românească. Şi mi-e groază gândindu-mă la alte astfel de prezenţe fericite, care la un moment dat nu vor mai fi aici, să ne încânte când nu vom mai avea putere să vorbim pentru noi. Şi atunci, trebuie să vedem ceea ce este de scufundat în aplauze! Artiştii care stau de vorbă cu noi de la inimă la inimă, pe ritmuri şi acorduri mult îngânate. Laura Stoica ne-a lăsat din dragoste, ce avem acum.” – Camelia Căpitanu […]



Lasă un răspuns

