mănunchi de gânduri (facebook?!)

se mai poate foarte puţin din toate acestea. Nu trebuie să aibă un nume, fiecare să vadă şi să înţeleagă ce şi cum poate din „acestea”.

Eu mi-am vorbit atât de mult mie, încât am rămas mută de uimire şi mi-a şi trecut, se pare. Iniţial m-am bucurat. Apoi într-o îngrijorare m-au luat emoţiile. Dar am gândit că altfel nu s-ar fi putut întâmpla. Au fost şi vor rămâne tot soiul de vremuri. Numai cele pe care încă le visam, unii, nu. Altfel, îmi plac prea puţine din ceaţa asta; toţi  se dau de ceasul morţii pe Facebook – nu se poate să li se mai prăjească un ou în tigaie – că-i deconspirat pe Facebook. Comunicare, comunicare, dar de la cât ţi-a întârziat taxiul până la cât ţi-a durat ca-…….scatul, e o mare diferenţă!

Mult am vrut să prind subiectul ăsta de coadă (cred că nu mai are cap de mult..) şi mai am de făcut o lămurire: nu spun că tot ce e pe facebook e inutil şi aberant! Însă, obiceiul unora (înmulţit zilnic de „n” ori!) de a plasa la drumul, pardon! wall-ul mare tot ce a pişat pisica, e prostie, prostie, prostie!

Şi uite-aşa avem reţea de socializare, mai ceva decât băile comune ale regimului împuşcat.

Astea sunt doar câteva fire din mănunchiul ăsta chinuitor, dar al naibii de folositor care stă şi-n titlu. Promit c-am să le las, de data aceasta, să iasă la iveală mai multe şi mai explicate. Pentru că obiceiul de-a nu mai scrie în public, va cam lua sfârşit..

De cât avem avem nevoie pentru a fi noi, şi nu ce vor ceilalţi, numai noi trebuie să aflăm. Iar dacă ne-am dat seama de lucrul acesta, nu renunţa până când nu vei învăţa bine drumul. Drumul pe care îţi e bine să mergi. Inevitabil, îţi vei da seama care e.

Comments
One Response to “mănunchi de gânduri (facebook?!)”

Lasă un răspuns

