o discuţie serioasă

Dar am spus eu că vreau să ne luăm de mână? Cum nu e cazul să răspund? Ştiu că am fost mereu împreună, de când ai început să exişti. Şi-ai revenit pe anunţate, pe chemate dar cel mai adesea, pe furiş! Da, da! Chiar acum câteva seri aţi venit toate pe furiş şi m-aţi ţinut în loc o seară întreagă. Nu m-aţi ţinut în loc? Ei, bine.. ştiu că oricare dintre momentele acestea sunt mereu cu alt şi alt parfum, gust şi intensitate.. însă nu trebuie să las deschis pentru ce urmează să fie? Dacă eu stau cu voi şi-mi consum emoţiile, cum mai pot îmbrăţişa momentul de acum? Ce ziceţi? Că nu consum emoţiile, ci le amplific? Da, să ştii că îţi dau dreptate.. Dar voi cum mă regăsiţi de fiecare dată? V-aţi întrebat vreodată ce se întâmplă cu mine, după ce aţi plecat, sau imediat după ce aţi prins formă? Deci tocmai de aceea reveniţi.. pentru că vă gândiţi la mine. Ziceţi că toate întâlnirile noastre sunt pentru că avem o relaţie apropiată? Înţeleg..

Ia spuneţi-mi unde staţi voi, după ce treceţi de mine, şi până se întoarce rândul să veniţi? În fiecare colţ de suflet, gând şi inimă? Vă certaţi vreodată între voi? Cum? Apar intrigi între care e cea mai importantă?! Atunci, dragelor, ar fi bine să vă liniştesc.

Pentru mine, toate sunteţi importante. Indiferent de culoare, vârstă sau energie! Fiecare Amintire e Una şi atât. Tot ce-am vrut să aflu în discuţia asta cu voi, amintirile, e dacă e bine sau rău să cad de-atâtea ori între voi, alunecând din prezent. Însă e clar acum. Iar mâine, va fi o altă amintire.

Nu pot decât să-mi doresc să vă pot oferi un colţ de suflet, gând şi inimă, pe cât posibil – mai bună. Iar dacă nu, aveţi voi grijă de ele, drage amintiri!

aceasta a fost o „discuţie serioasă” cu o amintire şi prietenele ei.

Si piesa frumoasa, pentru ca imi place Alina Manole (si motanul Dodo 🙂 )

 


Lasă un răspuns

