regăsire

Îmi caut cele mai simple vorbe, pentru că m-am gândit prea mult în tăcere. Până şi în imaginaţia mea, apăreau rândurile de cuvinte pline, numai pe blog şi-n alte locuri, nu! Şi cât să mai fie aşa?! Nu, n-o să mai fie.
Am tremurat urmărind o lecţie. Puţin spus de viaţă . Despre asta am mai vorbit, uite dovada. (Ne-a lovit şi aceeaşi zodie balanţă)
Haideţi să ne îmbogăţim cu altfel de vorbe, gânduri, emoţii şi poveşti ale Maestrului Dem Rădulescu:

Eu sufăr pentru orice […] E frumos când te lupţi să ajungi ceva.

Să ai forţă, putere, răbdare! Să rezişti la lovituri, să rezişti la pumni!

Nu mă du să iau trenul, am impresia că plec de tot.

Vă rog, nu confundaţi „celebritate” cu „popularitate”.

Când nu îmi place ceva, simt o durere fizică. De exemplu, nu îmi place imitarea asta exagerată a occidentului.

Cum a fost?

Ca să-ncep eu.. în multe dintre gândurile sale, m-am regăsit. Dar mai important este că-mi dau putere, o ambiţie de care uneori uit. Cunosc oameni care l-au avut ca profesor, oameni talentaţi, care vorbesc cu lacrimi în ochi despre cel care i-a ajutat să ajungă sus. Emoţiile sunt bune, atunci când ne ajută să ne descoperim – deci voi recunoaşte că pe parcursul celor cinci materiale am simţit lacrimi, am simţit mai puternică nevoia de a face lucrurile care îmi dau acea sclipire în privire. Am simţit sete, revoltă şi durere.  Articolul de faţă e o mică dovadă în acest sens, emisiunile acestea o alta, iar filmul la a cărui premieră am suferit, văzându-mă, trebuie să fie doar un început pentru ce va urma..

Cu detalii, voi reveni negreşit. Cu noutăţi, sper să mă ajute şi „şansa”.

Lasă un răspuns

