Ne vedem joi! -în fiecare joi, live, la emisiunea Show4U-

Dragilor şi dragilor,de acum vă dau întâlnire în fiecare săptămână cu o porţie de zâmbet şi  voie bună!
Unde? – La tv6.ro 🙂
Când? – în fiecare joi, intre orele 18:00-19:00 voi fi în direct cu emisiunea Show 4 U.
Cum? – aleg personalităţi, artişti, vedete, evenimente care merită discutate şi prezentate publicului, iar apoi punem totul în faţa camerelor de filmat.
De ce? – pentru că nu-mi place ce văd la televizor şi am de gând să schimb asta. 🙂 Momentan vom fi doar online, în 2-3 luni şi pe cablu.  Voi pune suflet în fiecare ediţie pe care o voi realiza, iar dacă o să va placă ce-o să vedeţi, mă voi declara mulţumită!

Mai spun că nu voi aborda sau invita personaje care consuma tuşul tabloidelor. La Show 4 U râdem şi învăţam să trăim frumos, de la cei care se pricep cel mai bine să facă asta! Locul pe canapeaua emisiunii este rezervat Oamenilor talentaţi, fie ei la început de drum sau deja consacraţi! Tot în această perioadă, lucrez la un proiect-concurs pe care îl voi integra în emisiune, aşa că staţi pe-aproape! 😀

Eu voi fi realizatoarea şi prezentatoarea emisiunii, aşa că sunt deschisă sugestiilor constructive cu privire la invitaţii şi reportajele pe care le voi avea în emisiune.

Nu uitaţi: Ne Vedem Joi! de la 18:00 la 19:00! Emisiunea este la început de drum, aşa că aştept reacţiile voastre! Iar dacă vă surâde ideea, voi fi recunoscătoare pentru susţinere! 😀

Joi, 09.09.2010 am avut prima emisiune live (după 4 ani de la prima mea  transmisiune în direct) iar invitaţii  au fost Trupa 13 şi actriţa Tamara Popescu.  În scurt timp am să postez şi  câteva fragmente din emisiune.

P.S. În prezent lucrăm la promo-ul şi  blog-ul emisiunii, dar garantez că va fi plin de surprize!

Foto prima ediţie:

Comments
8 Responses to “Ne vedem joi! -în fiecare joi, live, la emisiunea Show4U-”
  1. Oana spune:

    Buna Camelia,

    Iti scriu pentru a te intreba daca este posibil sa adaugi blogul meu in lista ta de lecturi, pentru a mi-l promova. Acelasi lucru am facut si eu cu blogul tau, nu pentru a fi un schimb de favoruri ci pentru ca, de cateva luni bune iti urmaresc blogul si am considerat ca merita sa fie si el promovat la randul lui.
    Pe de alta parte, chiar am tinut si sa te felicit pentru realizarile tale.Vad ca urci din ce in ce mai sus si, din cate se pare, nu ai de gand sa te opresti prea curand.Asta iti si doresc.
    Mult succes in drumul pe care ai ales sa-l parcurgi si, astept sa vad unde te va conduce atat talentul cat si ambitia extraordinara de a reusi.

    Toate cele bune.

  2. Condeera spune:

    Am văzut emisiunea „Nici prea devreme, nici prea târziu”. M-am uitat nu pentru emisiunea în sine, care mi s-a părut plicticoasă şi fără umor (eh, dar cine sunt eu să judec?) ci fiindcă eram curioasă să văd cum performezi tu laiv. 🙂
    Foarte tare a fost momentul în care ai spus „Ratingul vorbeşte fiindcă nimeni nu îi întreabă pe oamenii care nu se uită la televizor.” Tu le-ai dat clasă Alexei şi lui Grig sau cum îi cheamă, care încercau să fie spontani şi hazoşi da făceau ce făceau şi dădeau cu bâta-n baltă… adică, hai să fim serioşi, ce treabă are invitatul cu obiceiurile sexuale bizare din Orientul Mijlociu, şi de ce trebuie el să le comenteze? Entertainment facil cum nici Brancu n-ar fi în stare. Deh, cred că ei o să mă înjure, pentru că eu n-am experienţă într-alte televiziunii online. Dar feedbackul telespectatorului e mult mai important.
    Mie mi-a plăcut foarte mult modul in care le-ai „salvat” cu graţie emisiunea. Şi nu o să uit să îţi aduc o cutie de praline belgiene când ne vedem în Bucureşti. Felicitări.

  3. dionis spune:

    he he .. felicitari si la mai mare 😀 cand o sa ma fac tiran , va cumpar eu propriul satelit de transimisie 😉

Lasă un răspuns

