deci 20, Alexa!

Dragă Alexa,
S-a dat timpul peste cap şi uite că te-a rotunjit la 20! Surprize mari sunt pe cale să-ţi iasă în cale – frumoase sau cu greutate, ele o să dea ritm vieţii tale, care de acum va fi de două ori mai colorată, surâzătoare şi caldă! Pentru că aşa eşti şi tu.Sunt aproape cinci ani de când ştiu asta.
De când am început să ne povestim, să trăim, să râdem, să plângem, să alergăm după vise împreună, adică să creştem. Uitându-mă înapoi, nici nu ştiu la ce să mă opresc mai întâi: la amintirile în care râdeam de nu mai puteam, zilele în care plănuiam întregi misiuni de salvare, urmărire, recuperare ori problemele cărora mereu le găseam rezolvare împreună, ca o echipă a prieteniei fără sfârşit. 🙂
Uitându-mă în poze, mi-a fost şi mai clar că tu eşti prietena care nu stă aproape la petreceri şi distracţie, ci mai ales atunci când mi-ai oferit ajutorul. Chiar dacă am dansat, cântat –  şi toate cele, totuşi pozele cu noi  la vreo petrecere sunt mult mai puţine decât momentele în care mi-ai oferit umărul tău.
Au fost zile în care ni s-a spus că suntem surori, când ne-am certat, am ţipat, plâns, plecat, reuşit amândouă. Şi vor mai fi!
Alegând fotografii chiar de acum patru ani, am simţit şi mai mult dorul de tine. E aşa lungă povestea care ne leagă, dar mai ales, frumoasă!
Să te bucuri de tot ce-ţi doreşti, să aduni fericire cât să laşi moştenire copiilor şi nepoţilor, pentru că de la 20 în sus, timpul va duce şi va aduce mai mult şi mai bine!
La Mulţi Ani! de 20 de ori!
Te îmbrăţişez cu drag!

Comments
9 Responses to “deci 20, Alexa!”
  1. capshunik spune:

    Oo…si felicitari pentru Hollywood:d hihi

  2. capshunik spune:

    Hey Cami. Ti-am lasat pe blog la mine un articol la care mi-ar face placere sa raspunzi:)

  3. la multi ani

    ps. interesata de un schimb de banner?

  4. helen spune:

    la multi ani alexa!!!

  5. lexa spune:

    In 20 , ne vom revedea.
    Pentru toate momentele in care noi am trait frumos.Te iubesc !

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Deci 20, Alexa! Fri Jul 30, 2010 9:49 am Dragă Alexa, S-a dat timpul peste cap şi uite că te-a rotunjit la 20! Surprize mari sunt pe cale să-ţi iasă în cale – frumoase sau cu greutate, ele o să dea ritm vieţii tale, care de acum va fi de două ori mai colorată, surâzătoare şi caldă! Pentru că aşa eşti şi tu.Sunt aproape … […] […]



Lasă un răspuns

