nu am bani de şerveţele

Aşa că îmi şterg fiecare gând de marginea lumii -care e ba prea-prea tăioasă, ba prea-prea alunecoasă- şi văd cum se umple privirea: peste mine se dau de-a dura paşii îndepărtaţi, ochii pătraţi.
Nu am bani de şerveţele, aşa că mă uit cu recunoştinţă la ele -cinci la stânga şi cinci la dreapta, se fac ghem şi-mi culc aşteptările în ele. Am măsurat tăcerea şi mi-am dat seama că e peste puterile mele s-o ţin în braţe. E grea şi innecacioasa. Zâmbetul nu se hrăneşte cu întuneric iar ora viitoare.. aduce mai mult din ce-i în prezent.

Nu am bani de şerveţele aşa că nu ştiu să zbor cu asigurare, nu fac decât să văd cerul cât pot de mare. Rănile le uit în vânt iar urmele le aşez în rânduri.cuvinte.
Videoclip care trebuie urmarit pana la capat, ascultat sa-i dai de capat

Comments
6 Responses to “nu am bani de şerveţele”
  1. dionis spune:

    zamnetul nu se hraneste cu intuneric … chiar daca trebuie sa fi un zambet fals, pentru a nu rani pe cineva ?

  2. Angel spune:

    visezi cand esti la mare, visezi cand esti la munte … tu visezi cu ochii deschisi … cand dormi mai ai ce visa?

Lasă un răspuns

