o urare de 10 :)

la o aruncatura de timp-cand il dai pe 1 si primesti 2

10, pentru ca azi e 10. 🙂

De 20 de ani încoace,  o persoană dragă şi foarte dragă mie, zâmbeşte şi trăieşte viaţa frumos. Cu bucurie în vorbe, şi energie în privire.
De 20 de ani încoace, îi umple cu  energie pe cei din jur şi preţuieşte lucrurile care merită un loc în jurul nostru.
Iar astăzi, face un joc de numere şi-l trece pe 2 în faţă. Şi toate motivele de bine se vor înmulţi cu 2, împlinirile şi amintirile. 🙂
Cum am zis, de 20 de ori mai mult soare şi optimism, prieteni şi zile petrecute cu drag!
Acestei persoane trebuie să-i mulţumesc pentru fericirea pe care mă face să o strâng în sufletul meu în fiecare zi, mereu şi mereu. 😀
La Mulţi Ani dragă Horia Andrei, să fii mereu aşa cum ştii, şi să ne bucurăm mult timp de acum înainte de soare, corăbii faine, drumuri lungi şi bune, timp pe care să-l oprim când vrem noi şi tinereţe..”veşnică”! (sufletele nu îmbătrânesc niciodată!)
Multe, multe sentimente frumoase  pentru tine, atât de multe încât nu au loc aici 😛

În Hololulu, acum cresc palmierii la umbra cărora vom adormi. 🙂

Pe langa multele urari care vor ajunge pe la tine, una s-a oprit aici:

De cand ti-am cerut prima data bicicleta, de cand am mers prima data la peste, de cand am dat foc la abator, au sa mai vina si altele.Pana atunci iti harazesc prin putere prieteneasca sa fii pe aripile vantului ca totul sa fie la picioarele tale 😀

De obicei uram sanatate, avutie, noroc si parcurs lin in viata.Eu iti urez un Helios deasupra Rhodosului care sa vegheze asupra dramuirii acestor virtuti si aceeasi coloana.Nu iti doresc mai mult…caci pentru restul exista Mastercad.”

Oare de la cine vine? 😛


Comments
4 Responses to “o urare de 10 :)”
  1. helen spune:

    la multi ani Horia !!! Sa ai gija de Camelia !!! (Capitanul sa navigheze cum stie el mai bine)

  2. horiamit spune:

    Aaaa, si sa nu uitam de Bota, fratele Bota !! ne vedem vineri la bere sa vedem ce face ficatul ala!! :)) Mc!!

  3. horiamit spune:

    Multumesc mult iubita mea!! Cel mai frumos cadou primit vreodata!!

Lasă un răspuns

