Cel mai frumos mail.

Te-ai întrebat vreodată cum arată cel mai frumos mail? „Cel mai frumos” pentru că nu e ca celelalte, pentru că îţi schimbă viaţa şi pentru că urmează mulţi de „pentru că”!
Eu am descoperit acest mail. Şi recomand oricui cu încredere, să facă acelaşi lucru. Iar de admirat, au fost cam aşa:
Doi actori care nu numai că au construit perfect ideea producătorilor, dar au contribuit cu talentul lor la conturarea unor personaje naturale, fermecătoare; detalii ale unei vieţi fireşti de frumoase; savoarea imprevizibilului şi emoţii care s-au plimbat între comic şi.. tragic! 😛

Un mail de vizionat, încă din 1998. Tom Hanks şi Meg Ryan te provoacă să uiţi de facebook şi comercialul dus la extrem în zilele noastre.

Urmăresc cu poftă filmele care scot în evidenţă caracterul personajelor, felul în care îşi provoacă sau le sunt provocate schimbările în viaţă, şi nu filmele  în care  efectele speciale şi tehnologia deţin primul loc. La final,  să nu numeri doar perechile de maşini, sâni şi arme care s-au proiectat în faţa ta.
Şi de cele mai multe ori, mă întorc în anii din urmă, în care am de unde alege astfel de filme.
Am fost explicită? „You’ve Got Mail” şi pentru fiecare, mesajul este altul! În funcţie de cum îl vei  înţelege.

Cine ştie, poate va veni rândul să-l prezint şi la GhidLaHollywood, iar  atunci o voi face cu aceeaşi plăcere!

Comments
4 Responses to “Cel mai frumos mail.”
  1. Cristi spune:

    Mi-a placut foarte mult filmul. L-am vazut impreuna cu sotia – numai bun pentru o sera romantica.

  2. dionis spune:

    daca nu ai vazut inca, cei doi scot scantei si in „Sleepless in Seattle”. Totusi, in „Mail”, Meg Ryan nu mai pare chiar atat de nebuna ca in primul film 😛

    • da, e pe lista mea si acesta 😀 iar amandoua, au acelasi director.
      s-a spus despre Meg Ryan ca in rolul din „You’ve Got Mail” traieste mai mult decat joaca 😛 de aici si ideea cu „nebunia” ei, cred.
      Sa nu uit, ma bucur sa te mai aud 😀 in perioada asta se face un an de cand ne stim blog-urile, cred 🙂
      Numai bine!

Lasă un răspuns

