şi astăzi?


Aş face, de-aş putea, un concurs al omeniei un fiecare zi. Să-i punem la încercare pe aceia dintre noi care merită numiţi oameni. Şi asta trebuie înţeles fără citire printre rânduri.

Mai cred că există şi va exista mereu şi o potrivire nevăzută a rolurilor, aşa încât unii uită de omenie, ceea ce reprezintă – de fapt – cea mai mare pedeapsă.  Între un rol şi altul, se duc zilele noastre. Cine îşi doreşte un rol memorabil, să arate că  merită. Viaţa te-ncanta, dacă o încânţi şi tu pe ea.

Mă bucur. Că astăzi simt mai mult zâmbet şi ceva mai multă linişte. Ba chiar, acum câteva zile am primit 3 kilograme de fericire portocalie! 😀 (pentru cei care îşi amintesc unul din articolele mele trecute)

La desert, vă propun puţin din încercările mele în ale fotografiei. Mie încep să-mi pară tot mai gustoase! 😛

Această prezentare necesită JavaScript.


Toate ingredientele au fost selectate cu atentie din Slanic – Prahova, in zilele de Paste. 🙂

Comments
2 Responses to “şi astăzi?”
  1. zambetpictat spune:

    frumoase fotografii,,bravo!!! si melodia e f bn aleasa.

  2. cristina spune:

    Frumoase foto 😀

Lasă un răspuns

