sa fim frumosi!

Hey, Hey, să ne auzim în primul rând, cu ce înseamnă frumos?
Musai să clarificăm: frumos e când îţi vezi de tine şi cauţi să-ţi fie bine, într-o zi să vezi mai mult decât doi oameni în plus alergând prin viaţă pe lângă tine, iar într-o alta să simţi că de dimineaţă ziua ţi-a făcut un cadou neanunţat! Ei, nebunie! Doar nu-mi veţi striga că iar m-au prins de urechi visele şi gândurile ceaiului verde! Ba din contră. Vreau aici să spun că în afară de culoare, pentru a fi „frumoşi” avem nevoie să ne folosim ceva mai mult sufletul. Că doar, nimeni nu se trezeşte când pocneşte ceasul numai să-şi mişte mecanic programul. Trebuie să vrem să vedem mai mult decât atât în motivul fiecarui început de zi, poveste, luna sau … orice! 😀

Eu am văzut frumos cum primăvara se simte şi în metrou, a trebuit numai să-mi rotesc naşul într-o manieră pisicească în aer – pentru a localiza un mândru buchet de flori tare înmiresmate. Şi asta, că să pot contrazice plângerile aduse efectului de metrou, cu „feţe triste şi încruntate”. Păi cum, să vă cred eu şi să nu vă contrazic, când florile astea spuneau cât puteau de tare că viaţa are şi parfum, şi culoare!

Şi frumos mai înseamnă pasiunea pe care o pui în ceea ce faci.. şi oameni dragi, şi soare, şi candoare!
Uite că nu scapi, până nu-mi spui.. ce a fost frumos pentru tine astăzi?! 🙂

Primele răspunsuri primesc dedicaţia următoare:

Comments
3 Responses to “sa fim frumosi!”
  1. si eu te pup alinutza bulinutza 😛 poza este de la ziua „florariilor” 😀

  2. zambetpictat spune:

    foarte frumoasa fotografia..zambetul tau colorat..floricica..esti superba..miss u :*

Lasă un răspuns

