revenire de gradul 13

Că „nicăieri nu-i mai bine ca acasă”, se tot ştie. Iar în cazul de faţă, casa cu 13 gânduri de-ale Cameliei a simţit nevoia să fie locuită din nou. Zis şi făcut! M-am întors, dragilor, în locul de unde am început să plutesc in cuvinte si rânduri, asemeni unui Căpitan  care testeaza nervozitatea marii.
Păstrăm aceeaşi atmosferă cu ceai verde, gânduri de calitate şi oameni interesa(n)ţi. Doar că punctul de întâlnire va rămâne aici – la camelia13capitanu.

Aşa cum  unii au avut  surpriza să observe că a dispărut cameliacapitanu.ro, trebuie să întăresc această „constatare”. De bine sau de rău, eu îmi promit să public mai bine şi mai frumos aici, „acasă”, camelia13capitanu rămânând – cel puţin momentan – cea mai bună alegere.

Mulţumesc celor care au uitat, comentat, ignorat, apreciat, criticat, admirat, recomandat, articolele mele. Fiecare stare care navaleste in mintea nostra, ne construieste spre ceea ce strigă în noi.  🙂

Cu bine!

invata sa te colorezi

Comments
One Response to “revenire de gradul 13”
  1. liviu spune:

    a disparut Camelia, a disparut si ‘filmul tau’, ‘intuneric general’ , intrebari foarte multe, raspunsuri vor venii??? oricum bine te.ai intors
    ps: foloseste.mi mailul

Lasă un răspuns

