Cu drag, Craciunului!

prin ochi de-ai mei,

azi nu-mi dau voie sa-i vad rai.

„Craciunul meu”

Mi-a luat foarte putin timp, ca apoi – pentru totdeauna, sa inteleg ca in Decembrie imi masor timpul dupa alta dimensiune.
Pentru ca tu impachetezi timp de 11 luni cele mai bune ganduri, urmand ca la al 12 – lea prag sa ne pui la incercare puterea de a ne bucura. Da! Doar cei cu putere pot simti fericirea sincera. Si tu ma inspiri sa mai cred in visele mele; sa caut un zambet si cand toate-mi par grele, sa-mi amintesc cine sunt si ce am de facut. N-ai vrut sa-mi fie greu, nici sa te caut prin amintiri mereu. Ai asteptat cu rabdare sa cresc mai mica in resentimente si mai mare in lucruri ce au valoare.
As vrea sa-i stiu mai darnici la bucurie si mai zgarciti la manie, cu ochi mari atintiti spre drumuri inalte, e viata care in noi se zbate.
Si tu ma inveti cum greselile te-aduc din ras in plans, sunt pasi fara de care cunosterea ar fi de neatins.
Cuvintele raman aproape fara culoare, mai ales cand timpul nu are rabdare.
Craciunule cu fata alba, in maini ai forta lumii o-data! Sa-i condamni la bucurie si pasiune pentru daruire, esti singurul care le impui oamenilor sa fie mai buni.

Comments
3 Responses to “Cu drag, Craciunului!”
  1. pentru cercetasi , cadou special 😀
    Craciun Fericit!

  2. 8imistul spune:

    …iar de scris,frumos talent:x

  3. 8imistul spune:

    omg…stii de cand cautam melodia asta?:))frumos cadou,capitan:)

Lasă un răspuns

