alarma albastra in cabina capitanului

I. Fabula de carton

Se intalnesc intr-un ceas fara minutar,cecec

Culoarea, Foaia si artistul.. stand de vorba in budoar.

Le face si-ntoarce artistul- toanele;

Sa prinda Culoarea si Foaia- nuantele.

In nopti nedormite si zile pripite,

Alege si-aduna, cu drag, forme gandite.

Se arata apoi, Culoarea si Foaia..

Perechi intr-un dans.

Si-l lasa pe-artist.. in haz cu necaz.

Culoarea si Foaia, gandit-au fara obraz :

„Sa-l vindem chiar noi, pe artist

Ca n-are sa fie prea trist!”

Ales si facut, al lor plan meschin

Cazand artistul din chin, in destin.

Si intrebati fiind, de-un spectator amator :

„De ce ati vandut, un bun creator?”

Culoarea si Foaia au ras intr-un glas,

„Avem acelasi plan, cu timpul ramas!”

II.  Strangand din ochi.. simti mai bine lumea.

E bine sa auzi acel „Buf!” al prabusirii vechilor ganduri sau falselor increderi. Mai ales cand efectul apare cu o oarecare intarziere.. asa incat sa-ti fie mai clar cine si cat a luat, fara sa recunoasca ca a renuntat sa si dea. Ceea ce se cuvenea.

Si-atunci, imi strang cu putere genele una peste alta… si tac. Lasand sa-mi vorbeasca faptele. Le vad cum trec anost, fara rost. Pentru ca din povestea mea, m-am trezit in a altuia. Da, da.. nimic mai firesc, probabil e replica ce-am s-o primesc. Dar nu. Un albastru limpede imi inunda privirea si vad ..din nou. Iar vorbele isi recapata forta pe care vreau eu sa le-o dau.

( multumita colegului meu fara somn, care se doveste a fi un mare om, am ascultat doua (2) melodii ale caror versuri mi-au limpezit frumos gandurile. multumesc, dragule!

Prima melodie mi s-a lipit de suflet, pentru ca mi-era dor s-aud vorbe atat de optimiste si din partea altora. (versuri ) Iar cea de-a doua este la fel de usoara si patrunzatoare. (versuri )

III. CandExistaCuraj

Refacerea a fost completa, acest „BUF!” fiind, de altfel, un prilej foarte bun de a-mi consolida conceptiile si energiile catre ceea ce-mi trebuie in viitorul apropiat. Multi m-au uitat, pentru care am reprezentat o simpla imagine –  chiar si fara margine – dar un noroc am si eu. Acela de a nu uita ce sunt si ce am de facut.

Cu bine si sa ne vedem, curand.

Comments
2 Responses to “alarma albastra in cabina capitanului”
  1. trebuia sa lasi comentariul mai sus 😛
    eu nu cred ca „urmasii” mai au cu ce se mandri, daca noi nu facem nimic acum. ( desi eu, nu voi avea „urmasi” :))) )

  2. 8imistul spune:

    nu stiai ca binele se intoarce asupra celui ce-l face?!:)

    They can say
    Anything they want to say
    Try to bring me down
    But I will not allow anyone to succeed hanging clouds over me
    And they can try
    How to make me feel that I
    Don’t matter at all
    But I refuse to falter in what I believe or loose faith in my dreams

    ‘Cause there’s
    There’s a light in me
    That shines brightly
    They can try
    But they can’t take that away from me
    From me

    They can do
    Anything they want to you
    If you let them in
    But they won’t ever win
    If you cling to you pride and just push them aside
    See I
    I have learned
    There’s an inner peace I own
    Something in my soul that they can not possess
    So I won’t be afraid and the darkness will fade

    ‘Cause there’s
    There’s light in me me
    That shines brightly, yes
    They can try
    But they can’t take that away from me

    They can’t take this
    Precious love I’ll always have inside me
    Certainly the Lord will guide me where I need to go

    They can say
    Anything they want to say
    Try to bring me down
    But I won’t face the ground
    I will rise steadily sailing out of their reach
    Although they do try
    How to make me feel that I
    Don’t matter at all
    But I refuse to fall
    Tell me what I believe or loose faith in my dreams
    ‘Cause there’s a light in me
    That shines brightly yes

    They can try but they can’t take that away from me
    Mariah Carey- Can’t take that away from me

Lasă un răspuns

