vremurilor, cu drag!

Nu stiu daca sunteti sau nu de acord cu mine, dar.. un gand nu vine niciodata singur! Si se va intelege imediat de ce spun asta. Pentru cine a vazut (asta daca nu am intervenit si cu o sugestie personala), vorbeam cu destula patima despre actorii ce au facut istorie in tarisoara aceasta. Tara peste care aruncam acum valuri-valuri asemeni celor  de dupa trasul apei.

Dar pentru ca ecoul meu optimist ma trage la raspundere, ma opresc asupra unor „detalii” care imi incanta inima. Am marturisit respect vesnic fata de Dem Radulescu, asa incat nu-mi sunt de ajuns referirile facute in articolul precedent.

Urmeaza o scena de neuitat –Hotul noaptea.  Oricat as revedea aceste filmari, ma-ntorc mereu cu mare placere si savurez umorul unic :

Te bat pana te compatimesc!”

Fara cultura, o rahatim de tot!”

Cu opt (8) ani inainte sa-mi fie facuta cunostinta cu aceasta lume, o distributie de exceptie se regasea in comedia Grabeste-te incet. Eu am urmarit abia acum acest film. Dar am simtit o nostalgie  a timpurilor netraite. La ce ar fi buna o astfel de nostalgie? Incepand cu o imagine corecta asupra a ceea ce inseamna interpretare actoriceasca lipsita de efecte, pana la autenticitatea secventelor de film care nu-si impun sa manipuleze. Celor cu rabdare, rasplatita cu zambete largi, le urez  „Vizionare placuta!

hey

Mi-as dori  sa fie cat mai multe persoane care sa profite de calitatea acestor dovezi de talent ale cinematografiei romanesti.

Grabeste-te sa vezi ce-i de vazut.

Nu-i bine sa fim oameni de imprumut.

Comments
5 Responses to “vremurilor, cu drag!”
  1. ruxandrada spune:

    Actorii ca cei mentionati de tine nu se vor mai intoarce, dar asta nu inseamna ca nu vor ramane in inimile noastre…

  2. aprecierile sunt de ambele parti 😀
    merci pisoi

  3. Garfield spune:

    din ce in ce mai mult imi place blogul tau, Camelia 🙂

    si e intr-adevar replica mea preferata din clipuri: te bat pana te compatimesc :))))))

    si mai erau BD-urile :))

  4. Radu spune:

    Multumesc pentru impresie, clipurile sunt geniale.Este intradevar un regretat OM:)

  5. Toma Nicolau spune:

    Iti recomand balada shogunului interpretata de ioan g. pascu in 1991. o gasesti pe youtube. Cat despre dem radulescu, inegalabil.

Lasă un răspuns

