13 – II –

IMGP9567Cu 13 ganduri mari, ma-ncarc cu energii de peste ani

Clipesc de 13 ori in vant si-apoi cobor privirea in pamant.

Am 13 cantece de-ascultat, pana sa vad ce am sperat

Suporta-ma inca de 13 ori, nu-ti va parea rau nici in zori.

Alege 13 cuvinte –

Gandeste-te cuminte la 13 vise ce-ti vin in minte!

Se-aude de  departe cum lumea in 13 se imparte,

Pastreaza 13 dorinte inainte de moarte.

Sunt 13 ochi ce spun povesti, ritualuri de descant si de deochi.

Am 13 lacrimi puse intr-un pahar

Pentru ca  13 zile.. n-am vrut sa am habar.

Copil am fost de 13 ori si-am sa ma-ntorc mereu spre-aceiasi nori..

In 13 ganduri minunate, sunt voci..toate insetate!

 

Comments
4 Responses to “13 – II –”
  1. multumesc frumos 😀
    P.S. bogdan : lasa ca lui 6 ii sta bine si acolo, asa i-a fost sa fie scris 😛

  2. bogdan spune:

    Versul 6 mută-l te rog la versul 10 că aşa era normal. 🙂

  3. bogdan spune:

    În ziua-13-a lui Noiembrie,
    Intrând pe blogul tău camelia13capitanu
    M-i s-a părut că cifra 13
    Este de 13 ori mai importantă,
    Citind 13 fraze, gândite minunat.
    Iar eu îţi urez astăzi 13 Noiembrie
    Îţi trimit 13 gânduri de prietenie
    Acum aproape de ora 13
    Respectând de 13 ori mai mult
    Blogul tău camelia13capitanu
    Să ai o zi de 13 ori mai frumoasă
    Şi să fi de 13 ori mai înţeleaptă
    Şi să continui articolul 13!

  4. ruxandrada spune:

    mi -a placut mult „Am 13 lacrimi puse intr-un pahar” si „Copil am fost de 13 ori si-am sa ma-ntorc mereu spre-aceiasi nori..”….

    foarte frumos…

Lasă un răspuns

