bucuria-i o toana

ma bucur cand zambesc unei priviri, ma bucur sa alerg printre straini, imi place sa ajung prima pe celalalt trotuar, ma amuz sa vad ca sunt aiurita iar. ma bucur cand fac surprize si ma vad frumos prin ochii celorlalati, ma bucur cand primesc multumiri pentru ca am avut rabdare sa-le ascult povestea. ma bucur sa simt aburii unei ploi de seara si  o dimineata de vara. ma bucur sa am amintiri profunde, ma bucur cand pot sa devin copil, fara a face din nimic un chin. ma bucur sa am nopti nedormite, ma bucur sa lupt pentru vise dorite. ma bucur sa uit ca am plans de durere, pastrand doar puterea din clipele grele. ma bucur sa dorm dimineata tarziu, ma bucur cand stau pur si simplu degeaba. ma bucur sa am optimismul in vene si-mi place sa strig ca traim de placere! ma bucur sa ma contrazica cei fara habar, s’arat ca e mult de la balci pan’la dar. ma bucur sa vad culorile din umbra, e lumea mai blanda, mai calda si-mi canta. ma bucur sa gust din toate prajiturile si viata-i mai dulce daca-i simti glazurile. ma bucur cand vorbesc despre tot ce iubesc, ma bucur sa stiu pentru ce o sa cresc.
bucuria-i o toana de-a nostra, un copil descult caruia nu-i pasa cat e de lunga lumea, alearga si-alearga pe drumul vazut de el, se-nfrupta cat poate, ca un rebel. bucuria e o portocala coapta in buzunar, o culoare in verde pentru cine o vede. o pisica care se-alinta inainte sa fie trezita.
bucurie poti fi si tu, sau noi, sau eu. bucurie e tot ce te face sa visezi, e bine sa speri si-ai sa vezi ce realizezi.
bucuria nu sta sa-i astepte pe sceptici. e doar pentru cei care stiu sa se-ncrede.
bucuria nu-i la fel pentru toti, doar nu suntem niste roboti.
Pentru tine, ce inseamna Bucuria?

Comments
7 Responses to “bucuria-i o toana”
  1. ioana spune:

    Sa te bucuri este un lucru pe care trebuie sa sti sa il faci. Multi au motive de bucurie, multe motive si nu stiu sa se bucure, iar altii care par a nu avea nimic de care sa se bucure stiu sa o faca , pentru ca gasesc in orice nimic ceva frumos, incantator, stiu sa transforme ceva sters in ceva frumos, stiu sa vada la oamenii ce e mai frumos si in asta gasesc motive de bucurie. Nu e usor si nu poti face asta mereu, dar cand o poti face , iti dai seama ce inseamna cu adevarat bucuria.

  2. puiuolaru6057 spune:

    Pentru mine bucuria se rezuma la un singur cuvant, care cuprinde in el un univers : VIATA !
    Si din el deriva alte bucurii mai mari sau mai mici…
    Bucuria de a-ti sti familia sanatoasa si fericita…
    Bucuria de a avea alaturi de tine prieteni de nadejdie…
    Bucuria ca traiesti si vezi frumusetea din jurul tau…
    Bucuria de a te bucura de ceva, oricat de marunt ar fi acel ceva…

  3. da, e absolut important 🙂 dovada ca nici tu n-ai reusit sa gasesti ceva care sa „inlocuiasca bucuria” 😛
    de asta depinde cum merg lucrurile in viata ta..daca ai mai auzit de ideea cum ca ” atragi ceea ce crezi”, ar trebui sa intelegi 🙂

  4. Bogdan spune:

    Oare poti avea toate bucuriile pe care ti pe propui? E atat de important sa fii bucuros?… sau e mai important sa… nu stiu, alege tu ceva 🙂

  5. si inca o concluzie : poti avea atatea bucurii cate iti propui 😛

  6. rasuplansu spune:

    si la mine tot de un copil se leaga bucuria, al meu. concluzia? mai multi copii, mai multe bucurii. 🙂

  7. eu's M spune:

    Acum am o singura bucurie…. o sa am o nepotica!!!!:D e bucuria suprema si nu se compara cu absolut nimic din realiarile mele de pana acum…nici cu bacalaureatul, nici cu admiterea la facultate, nici cu diploma aia de unica folosita, nici cu locul de munca, nici cu masterul, nici cu doctoratul, nici cu permisul… e o bucurie unica pana la urmatorul bebe in familie..si atunci o sa upgradeze prima bucurie ….:)

Lasă un răspuns

