20 de ani de camelia

  • va rog sa nu considerati titlul o marca de narcisism. nu-i  nici pe departe. e doar un fel de a spune 😀

hihihihiA fost o data,  marti 13 2009.. O zi cu soare, vant, ploaie si ninsoare. Nu ca ne-ar pasa de prognoza meteo, dar nimic n-a stat in calea planurilor de seara. Mai mult chiar, pot spune ca ziua a fost o imagine a mea ( vreme schimbatoate, nu te doboara, dar te loveste) :)) Intalnire de zile mari pe strada Mantuleasa! ( strada ce ascunde povesti stiute si nestiute, unde adesori au fost semnalate treceri de pe un taram pe altul, fantome si spirite descoperite in case batuite – analizate chiar si de mine 😛 )

Planul petrecerii a „20 de ani de Camelia” era bine pus la punct. La Hobby Cafe, fata-n fata cu o casa incarcata de legende (maicutele – pentru cunoscatori). Dragii mei invitati au ajuns pe rand..existand chiar riscul sa se rataceasaca si sa ma paraseasca. Cum glumea Andi : „Tu ai ales locul asta ca sa fii sigura ca nu te gasim! :)) „.  Insa prin interventii ca ale lui Vadim (vezi salvarea fetelor) , incet dar nesigur ne-am adunat toti  sa radem, povestim, dansam, ciocnim, sa ne bucuram de nebunia unor ore care pe mine m-au incarcat cu foarte multa energie pozitiva. Am avut toti ochelari de soare, ca sa fim mai misteriosi, ca frumosi oricum suntem.

Eu am fost emotionata – dar cred ca am mascat lucrul asta tot invartindu-ma, glumind, strambandu-ma (pozele ma aproba in totalitate)! Am avut alaturi persoane dragi, unele stiute de aproape 5 ani, altele mai noi, pe care  le-am indragit inca din primele schimburi de vorbe.  Au fost si invitati care nu au ajuns… din diferite motive si prieteni de care timpul m-a despartit, dar pe care i-am avut in suflet.

„Schimbi prefixul”, „imbatranesti, babuto”, „stai linistita, daca schimbi prima cifra nu te va afecta cu nimic!” – au sunat doar cateva din replicile prietenilor mei.  Carora trebuie sa le multumesc. Oameni cu zambete largi, care mi-au oferit increderea lor, au fost alaturi cand nu-mi era tocmai bine, au avut grija sa-mi arate ceainariile din preajma Mantulesei (Green Tea) si sa ma ajunte sa ma  bucur de vorbe calde, de la care am primit o imbratisare cand aveam nevoie de putere, prieteni care nu uita ca oamenii schimba totul – atunci cand vor. Carora le place sa fie optimisti si deschisi, care imi suporta momentele cand ii stresez cu aberatii, insistente si sper eu ca nu vor lasa zilele astea sa ramana amintiri, ci sa avem cat mai multe astfel de ocazii.  Cu cat am mai fost mai nebuni astazi, cu atat sa fim mai fericiti maine! N-am vrut sa insir numele aici, va recunoasteti voi mai bine asa. 😛

Si mi-a placut aniversarea tare mult (ei au confirmat acest lucru), am avut parte si de o „aparitie” neasteptata :  chelnerul mi-a pus in brate un mutulache dragalas cu un biletel atasat zicandu-mi – „Cineva a vrut sa-ti spuna La Multi Ani!” . Am aflat apoi cine si cum l-a lasat – multumesc!

Au fost zile frumoase, incepand cu 12 si pana pe 14 am tot primit urari – multumiri tuturor! – Dragi prieteni, ma bucur ca va am alaturi si daca vreti un cuvant amuzant, spuneti „ha-ha!” 🙂

In plus, cativa dintre ei  si-au zis  ca n-am avut destule emotii si s-au gandit sa pluseze – Raluca : o data si inc-o data, DSC_6107

Mariuca – povestea frumoasa a noastra ,   DSC_6151Vadim –  prefixul „strambator”DSC_6112 Pe mine m-au emotionat foarte tare. Si n-am cuvinte sa va multumesc, sincer. 🙂

Viata n-are varste. are numai momente de neuitat. Iar acesta e unul dintre ele!

Si-am incalecat pe 20 de ani si v-am spus povestea mea!

Comments
8 Responses to “20 de ani de camelia”
  1. Vlad spune:

    Ce pot sa spun…La multi ani si suuces in planurile pe care le ai pe viitor.

  2. Tanaku spune:

    Ti-am zis de prea multe ori la multi ani…sunt mandru ca te cunosc…in rest, nu pot sa comentez decat ca ai ales cele mai demente poze cu mine…numai alea in care ma strambam

  3. achilianu spune:

    La multi ani si tot ceea ce iti doresti sa se adevereasca.
    In alta ordine de idei, vrei sa facem schimb de link? daca esti de acord atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cum cu ce nume vrei sa te adaug in blogroll. Pe mine poti sa ma adaugi ca Achilianu
    sanatate…

  4. eu's M spune:

    „ca la 20 de ani fara griji si fara bani..” la multi ani! sa vezi cu cat te apropii de urmatorul prefix tot vrei sa mai dai inapoi ..:P oricum din cate ai scris .. ai petrecut pe cinste si urarile au fost pe masura.. cand am implinit 23 de ani..(cam de mult) un bun prieten mi-a zis..”la multi ani! vezi ca mai ai 7 ani pana la 30.. o sa apara nevasta, munca, copii.. sa te vad atunci”…sincer am picat pe ganduri…Anii care s-au adaugat dupa 20 le transform in luni.. asa ca.. am 20 de ani si 85 de luni;))

  5. ei, ei! atunci sa facem o sarbatoare in fiecare zi! 😛 (sau cel putin cand ne amintim ;)) )

  6. Emy spune:

    nici nu-ti dai seama cat de rau imi pare ca n-am putut ajunge…
    asta e… de-acum, la anu`… si la multi ani…

  7. wader spune:

    Ce pot sa zic? La multi ani !

  8. fatadelaradio spune:

    A fost bine, a fost frumos… te-ai facut mare 😀 acuma insa, sa ne concentram la ce urmeaza.. sa avem cat mai multe momente faine, party-uri si de toate cele, de care ne plac noua!

Lasă un răspuns

