pisoi de altadat’

CAN9MJLS

duminicile n-au mai mirosit demult a prajitura,

si n-am mai adormit uitandu-ma la luna.

vedeam odata pisoii jucandu-se-n papuci

tu, vreme. de unde vii si un’te duci?

era toamna si dimineti albind

erau flori langa pat, mirosind.

in perna, alunecand prin parul meu

visa cu mine si pisoiul un somn greu.

pe undeva m-au invatat sa numar

sunt unii ce ma bat pe umar:

s-adun ce am pierdut si ce-am sperat

nu tot ce am visat e-adevarat.

dar am in gand sa ma opresc

sa spun c-am adevarul meu!

copil, voi alerga mereu.

si vad mai mult de alb sau negru

pastrez chiar un suflet integru.

imi pare rau ca n-ai culoare

si e pacat ca nu te doare..

caci nu vei sti ce vis iti moare.

  • DSC02683s-au nimerit fix 20 de versuri in poezia asta. 🙂


Comments
7 Responses to “pisoi de altadat’”
  1. capshunik spune:

    La mulţi aniiiii Camelia:)

  2. Garfield spune:

    ok, inteleg ca e ziua ta? daca am inteles bine, iti urez La multi ani.
    si revin cu o intrebare, intrucat imi plac la nebunie versurile tale: cine esti tu? 🙂

    Sa nu schimbi nimic la tine. 🙂 miau miau

  3. Scalpetti spune:

    La multi ani!

  4. aiii, m-ai facut sa am emotii!!!! 😀

  5. fatadelaradio spune:

    Bucura-te de ultima ta zi cu acest prefix..pisoiule!

  6. Cristina spune:

    Frumoasă poezia, îmi place! :X

Lasă un răspuns

