peste fioros

  • atentie la continut. ce spune titlul? ce nu scrie-n articol!

anglerfish-peste-ciudat

De cate ori te-ai luptat cu forte nevazute? Ce invataturi de minte ai adunat din cate si mai cate intamplari? Ei, un lucru mic pentru omenire.. o fapta neasteptata intru-devenire.

Ce mi-e o gluma spusa in plus, doar gandurile trebuie exprimate.  Iar rasul.. rasu’-plansu’! O lovitura venita intr-o intepatura. Ah! Asta chiar a fost atac pe fata! Sa ma iei tu asa, cu zambetul pe buze si sa ma trimiti in deplasare, seara la plimbare! Si daca n-as fi inspaimantat atat de tare alte persoane, sigur n-ai mai fi avut poveste scrisa.  Dar cat mi-am incruntat eu fruntea si cum n-am mai putut vorbi 4 ore.. asa deci. Ai apelat la arma suprema – reducerea la tacere. Sa fii sigur ca nu-ti voi ierta fapta! Nicio alta specie de-a ta n-o sa mai fie prin preajma mea. Destul!

Drum lung in fata si problema intampina primele dificultati – primul popas nu-mi suporta rezolvarea si plecam in graba spre o indicatie fantasmagorica . Ca-n basme, ne vine in ajutor o forta a binelui. Alergam printre dureri, glume si o ora pana sosim la destinatia cu numarul 2 (doi). Cum sambata seara a fost demult..tare demult..”seara surprizelor”, e usor de inteles ca suntem luati prin surprindere! Asa incat ne vedem nevoiti sa parasim locatia fara prea multe ifose – nefiind bineveniti nici aici . Doar intepaturile continuau sa-mi trimita semne ca situatia e tinuta sub control. Sub controlul pericolului. La cel de-al trei-lea start, am primit o indicatie vaga, la care si-au adus contributia idei salvatoare, pana cand ne-am vazut ajunsi la usa mult cautata!

Trecut-au 3 ore pline de alergat si tacere de peste in cazul meu. Ca sa vezi! Culmea pestelui care sta in gat :  Te reduce la tacere.  Sa continuam firul povestii neintelese. Cum celor 3 ore de cautare si asteptare li se adauga alte zeci de minute, o  forta nevazuta sfideaza problema si ataca exact la punctul lovit. Ochii mi se lumineaza, simtind eliberarea in cuvintele pe care, din nou, reuseam sa le rostesc! Insa…situatia impunea cercetari exacte, pentru o rezolvare sigura. Ceea ce ma aduce in scaunul explorarilor…durerilor : dupa o analiza  nedorita dar in aceeasi masura intreita, urc la un alt nivel. De data aceasta..sugestiv numit : ” Nu intrati, pericol de radiatii”. Loc unde sunt invitata sa intru si sa (dez)gust o solutie neidentificata de catre mine, ce imi provoaca o reactie inevitabila de mai-rau. Aspect sesizat inclusiv de cel care supraveghea operatiunea – avand ca efect propunearea viitoare de a schimba „potiunea”. Daca imi este permis, voi lua drept consolare faptul ca si in acest caz, am provocat o schimbare.

Trecand prin toate cele bifate.. multumita numitilor  (_ _ _ _ _) , situatia a fost stabilizata.

  • lamuriri : cele 3 destinatii au fost puncte de urgenta in spitale; situatia/problema, viza rezolvarea unei probleme de sanatate. restul detaliilor pot fi interpretate. adevarul e unul singur: Asteptarea la usa urgentei te poate vindeca, dar nu te scapa de „traume”. Ah! Si nu lasati copiii sa manance vorbind.
Comments
4 Responses to “peste fioros”
  1. Stranger spune:

    Am mancat aseara d`asta..Bun rau..Merge cu discursul lui Boc:)

  2. Gagea Ana Maria spune:

    La multi ani Cameliaaaaaaa …sa fi sanatoasa si fericita mereu, sa ai tot ce iti doresti si pe toate persoanele iubite mereu langa tine.Te pup si la multi multi multi veseli, frumosi, colorati si superbi ani!!!!

  3. Laen spune:

    Tacere de peste din cauza unui peste in gat? :)) Buna asta…

    Ei, copiii nu vorbesc cand mananca. Punct si de la capat

  4. Florin spune:

    Chiar ca e urat ca dracu. Mie nu-mi place nici anghila

Lasă un răspuns

