octombrie rotund

camelia_0061 copyce bine-mi pare c-ai venit! macar de-ai fi stiut cat te-am asteptat; dar ma descoperi acum, asa cum inteleg si eu importanta ta. ma vei invata cum se-nvarte un cerc in aer. cum sa pun soarele in acest cerc si sa-l tin o vreme, sa-mi incalzeasca zambetul. stiu c-ai sa ma ajuti, tu esti sincer. colorat. inspirat. esti inspiratia  mea. daca nu era asa, eu n-as mai fi fost. si m-ai ales pentru acesta lume, sa ma plimb de mana cu tine.  m-am lovit de multe ori, dar te-ntorci mereu cu aceesi energie vie. si te rogi de mine sa iert, sa-i uit, sa-mi adorm durerile si sa-mi strang puterile. Numai tu- Octombrie: optimist,  placut, rotund.

Comments
9 Responses to “octombrie rotund”
  1. deratizare spune:

    Interesant articol. Am citit si celelalte si mi se par interesante.

  2. Yahoo Status spune:

    Buna ziua . Detin blogul http://www.timisoararomania.ro , are page rank 3 si 150 vizitatori unici pe zi .
    As fi interesat sa facem schimb de linkuri . Eu va adaug blogul , in lista mea de parteneri pe timisoararomania.ro iar dumneavoastra adaugati
    site-ul http://www.yahoostatus.ro cu titlul yahoo status(pentru a nu avea link direct , unul catre altul , e mai avantajos pentru amandoi)
    Daca sunteti de acord va rog sa-mi dati un e-mail de confirmare : admin@yahoostatus.ro iar in cateva ore va adaug linkul la parteneri .
    Multumesc si atept un raspuns ,

    Tudor
    http://www.yahoostatus.ro
    http://www.timisoararomania.ro

  3. Garfield spune:

    Chiar, octombrie este rotund… La multi ani, Camelia…
    Ai grija de gandurile tale…
    Miau Miau 🙂

  4. capshunik spune:

    foarte frumos scris:)

  5. [D][S][N] spune:

    Melodia copilariei mele ! N’o mai ascultasem de mult. 🙂

  6. fantome rotunde:))) cu ochelari de soare :))

  7. Laen spune:

    Octombrie cu fantome. Rotund. 😀

  8. merci cristi 😀
    si eu sunt nascuta in octombrie 😛

  9. Cristi spune:

    Iti multumesc pentru personificarea pe care ai creeat-o lunii in care m-am nascut…cu toate ca pe mine ma fura mai mult melancolia lui septembrie, dupa ce am citit aceste randuri am ramas putin pe ganduri, cuprins de o stare pe care nu am mai simtit-o de ceva ani incoace. Camelia, ai un simt artistic foarte dezvoltat si foarte rafinat…incearca sa te orientezi si spre poezie, ai tot ceea ce iti trebuie. Te felicita cu sinceritate un simplu admirator…

Lasă un răspuns

