in gand

cesuntsi hai! de ce stai s-auzi vocea pe care n-o intelegi? nu exista povesti cat timp nu stii sa crezi.

am sa-mi strig sufletul  sa-l intreb deschis: ce culoare iti trebuie ca sa respiri? un curcubeu vreau  sa-ti ofer, sa-ti vindeci ranile si sa-mi dai zambetul cel mai luminos. povestea mea n-are nume. poveste mea sunt eu. si-am sa o scriu pe inaltimi. nu e nici mult, nici putin cat trebuie sa adun. merg intr-un picior atunci cand mi-e dor si nu vreau sa ma pierd. sa nu ma pierd pe mine. asta-i singura lege dupa care intind frumos culorile la soare. culorile din curcubeul meu, prin care sufletul traieste mereu.

la trei ganduri distanta  -in fata-  ai vrut sa-mi furi visul. dar n-ai reusit. sunt mai mult decat crezi.

Comments
12 Responses to “in gand”
  1. Hi,

    thanks for the great quality of your blog, every time i come here, i’m amazed.

    black hattitude.

  2. oovi spune:

    si totusi… visele se fura… chiar mai rau… se ucid… altfel nu ar fi copii orfani… ziarele nu ar scrie articole despre violuri… la servici nu s-ar mai face nedreptati la salariu… sau la indatoriri… la scoala nu s-ar da note decat pe merit… ar dispare cu desavarsire razboiul… nu ar mai fi teama… si nici spitale… si nici politie… ah.. ce lume frumoasa ar fi daca visele nu s-ar mai fura…
    eu vreau impinirea visului meu… de realtii bazate doar pe adevar si iubire… va rog… sa nu-mi furati visul asta… cel putin pe acesta il vreau implinit… nu… nu-l ucideti… nu…

  3. john_average spune:

    mi-a placut articolul, chiar daca nu prea cochetez cu filozofia gandurilor in culori 😛 si cine stie poate intr-o zi o sa ma laud ca ti-am citit cartile.
    multa bafta in continuare!

  4. capshunik spune:

    Placerea este de partea mea, crede-ma:) Chiar mi-ar face placere intr-o zi sa dam mana, fie ca vei fi scriitoare, fie ca nu;) O seara frumoasa

  5. Alinutza, (pentru ca la mail ti-am vazut numele 😛 ) merci tare fain. voi scrie in continuare si cine stie, poate intr-o zi chiar vei da mana cu o scriitoare. 😀

  6. capshunik spune:

    Draga mea, tocmai ai castigat un loc in my blogroll-ul meu:) Esti scriitoarea mea preferata

  7. @noe : e in ordine 🙂 in cazul acesta trebuia sa-mi imaginez o formulare de genul „dupa mine, eu cred ca..” ;)))
    o zi faina!

  8. florin spune:

    in aceasta dimineata am descoperit blog-ul tau, sunt placut surprins de profunzimea si nobletea ce caracterizeaza textele tale, „ai vrut sa-mi furi visul. dar n-ai reusit. sunt mai mult decat crezi”, este mai mult decat sugestiv…

  9. noe spune:

    am exprimat o speranta de ordin general … ca visele nu se fura … ca nimeni nu ar indrazni sa fure vise iar ca cei care viseaza isi doresc visele impartasite … in cazul tau particular nu stiu cum e … nu te cunosc … poate o voi putea face cu timpul …
    si evident ca orice parere aparuta in acest articol e asa cum ai formulat-o … dar in egala masura poate fi interpretata in functie de cine o citeste …
    asa dupa cum lucrurile identice pot fi vazute diferit de oaameni diferiti …

  10. nu. tot ce scriu eu, e o „scriitura” la persoana I. prin urmare – nu poti spune ca visele mele „nu se fura” sau ca orice alta parere aparuta in acest articol e altfel decat cum am formulat-o.

  11. noe spune:

    visele nu se fura … se impartasesc …
    culorile exista pentru ca fiecare din noi sa poata respira un curcubeu … macar in gand …
    si toti putem fi mai mult decat cred ceilalti …

  12. Emy spune:

    povesti cu talc. dar totusi, povesti…

Lasă un răspuns

