„estem in actiune”

stam de vorbaMereu am cantat si am tipat ca vreau o schimbare la ceea ce vad de jur imprejurul meu. Atitudinea  functioneaza ca un magnet, e lege scrisa si nescrisa.

DesingYourself mi-a starnit ambitia iar eu fac schimb de idei cu cei care stiu ca: Daca Vrei, Poti. Voi reveni cu detalii referitoare la acest concept nou, o revista online care promoveaza calitatea si nu cantitatea. Pana atunci, regasiti-va gandurile si odihniti-va ochii rasfoind..DesingYourself. 🙂

Am reusit sa scriu aceste articole :

Testamentul lui Octavian Paler: lobby pentru o viață sinceră

Tibi Clenci-BEST ROMANIAN FASHION PHOTOGRAPHER IN 2008

Urban și actual: bijuteriile handmade

Comments
16 Responses to “„estem in actiune””
  1. qristinan spune:

    Felicitari pentru articol – foarte reusit. Sper sa continui sa scrii cu regularitate. Iti doresc mult spor in tot/toate!

  2. nuckleu spune:

    no sa fie niciodata schimbare in romania , felicitari pt blog
    toate bune,

  3. Victor Roncea spune:

    De ce (doar) 13?
    Cele bune,
    Victor

  4. sssfinxxx spune:

    nice…
    ia sa frunzaresti paginile mele cand ai timp. pe scurt ai acolo: poezie, pictura, gravura, desen, fotografie, arta digitala, airbrush etc…
    si nu vorbesc de entry level 🙂

    lasand la o parte faptul ca nu a reusit nimeni sa le prezinte pe toate intr-un singur articol [:))] poate iti vin idei de: interviuri, colaborare sau idei pur si simplu

    acum o sa fiu si eu civilazat [mai fac asta din cand in cand] si zic felicitari pentru ce faci acolo 🙂

  5. aik spune:

    Camelia scrii bine domnişoară …mă apropii emoţionat de blogosfera românească ca unul care a plecat din ţară când eram de vârsta voastră.Descopăr că fenomenul este în expansiune ,se scrie bine,de calitate …frumos.Interesant că sunteţi mulţi.Când voi ajunge la 3-400 vizite/zi te trec în blogroll.Să ai spor şi crede în steaua ta.

  6. dan spune:

    BUNA ZIUA!
    Te-am adaugat si eu in blogroll.Te citesc de vreo saptamana.
    Sper sa mergi mai departe..tine-o tot asa.
    Sa auzim de bine!
    Facem link exchange?:))

  7. merge pentru toti 😉
    numai sa vrei sa vezi 😀

  8. mirko spune:

    off: thx pt. invitatia in grup!acu’ om vedea cum designu’ tau merge cu textura mea! 😀

  9. G0oDBoY spune:

    Imi place cum scrii ;).Tine-o tot asa >:D<

  10. john_average spune:

    Asa e, daca vrei poti. pacat ca unii renunta cand vine vreamea sa faca sacrificii!
    @Vlad – m-am saturat de unii ca tine care intre doua bari si un meci de fotbal mai lasa cate un comentariu colorat… darwin avea dreptate!

    vad ca l-ai pus si pe varul John la tine pe blog! 😉

  11. ramai aproape, vei fi uimit. 🙂

  12. Vlad spune:

    ai calitati de ziarist insa probabil n-ai sa reusesti nimic in aceasta tara de c””””.Sanatate si la cat mai multe articole ne dorim de la tine.

  13. drkchs spune:

    interesant… ce sa zic… la mai multe… sa cresti sa-ti dezvolţi ideile!

  14. cmarian spune:

    am mai citit cateva articole, ai multe, merita sa te cunosc pari o persoana interesanta… de obicei nu ma insel in privinta oamenilor.

Lasă un răspuns

