sincer.

amintindastăzi n-a fost.

cu voia mea, am rămas  prinsă în trecut. azi am refuzat viitorul. poate pentru că nu a venit aşa cum mă aşteptam. cineva a creat un joc pentru distracţia personală şi l-a numit „aşteptare”. şi unii dintre noi au devenit dependenţi, formând interdependenţe. calendarul e prost gândit. o zi în care te alimentezi cu fragmente din trecut e o pată albă în existenţa noastră. deci o zi moartă. recunosc, în oglinda timpului mă văd altfel..însă întorc spatele viitorului. de ce? pentru că aflu tainele trecutului. deşi mâine merită o şansă dublă. înţeleg târziu că:  nu mi se răspundea la telefon pe motivul „nu, nu  am chef de ea acum”, un om cu două feţe e un caz fericit, cel care te-a rănit are mult mai multe măşti.dar acestea sunt socotelile prietenilor.

oamenii îmi ofera toate tipurile de energii. dacă aş fi în locul celor din conducere nu mi-aş face probleme privind resursele energetice ale planetei. uneori se provoacă câte un scurtcircuit. o densitate mare de energie mă lasă în întuneric. atunci pasii ma poarta unde vor ei. azi nu m-au dus nicăieri, am refuzat 3 destinaţii. poate că doar aşa se simte adevărul.

îmi planific să am mereu ochii deschişi. să-mi desenez schiţa fiecărui personaj ce apare sub privirea mea. într-o zi voi cunoaşte toate portretele. va fi momentul când se anunţă deschiderea muzeului „Măştilor Căzute” şi desfiinţarea „Loteriei de păreri”.

dacă am şti mai puţin, am face mai mult.

Comments
26 Responses to “sincer.”
  1. cmarian spune:

    nici eu nu raspund atunci cand nu sunt in apele teritoriale evitand astfel sa ma descarc pe cineva nevinovat. Cred ca ai un motiv bine argumentat de ai disponibilizat-o din functia de prietena buna.
    Am mai citit din articole si am rasfoit si fotografiile si vroiam sa-ti fac un compliment dar nu gasesc cuvantul potrivit..:d

  2. merci marian 🙂 dar persoana care nu-mi raspundea la telefon era o prietena „foarte buna”. 😛 nu era un „el”

  3. cmarian spune:

    recunosc ca nici eu nu raspund uneori la telefon.. atunci cand dorm (cand eram mic am cazut din pat si n-am simtit si dupa cateva ore m-am trezit sub pat intrebandu-ma ce drq caut acolo?!?)
    mi-e greu sa cred ca nu-ti raspunde la telefon … ori e tampit ori si-a schimbat optiunile privind orientarea sexuala.
    Nu-ti inchipui cate masti poate avea o persoana intro zi, ma intreb cand are timp sa le schimbe…..
    Hai sa invetam detectorul de masti, poate asa o sa vedem cine sunt persoanele care ne inconjoara..

    P.S. iti dau un nr de telefon la care ti se va raspunde?;))

  4. jemanfishizm spune:

    Nu cer nimic. Incerc sa ofer si sa nu mai astept nimic altceva. Ofer si atat. E foarte bine cand expectantele tale se reduc la zero. Atunci cand astepti o schimbare si nu mai vrea sa apara, cred ca este urmatorul pas in evolutia noastra. Ofer ceva in fiecare zi, creez ceva si dau altor oameni.Orice. E tare bine.

    In acest spirit am pus si un link pe blogul meu.

  5. drakudemine spune:

    Din punctul meu e vedere nu e bine sa traiesti nici o secunda in trecut si nici sa regreti o secunda din viata care a trecut. Cel mai bun moment in care sa traiesti este prezentul si sa incerci sa il faci cat mai placut tot timpul.

  6. Tanaku spune:

    stii tu…”astazi n-a fost”…dar poate maine o sa fie!

  7. Vlad spune:

    Tu spui mult prin cuvinte putine.Putini sunt oamenii ce pot face acelasi lucru.Chiar daca eu nu sunt un mare cuvantator apreciez foarte mult acest lucru.Bravo!

  8. My7uNa spune:

    Prin astfel de momente trec si eu acum 😦 .. Poate ca asa e mai bine , poate ca asa o sa scap de normalitatea asta , de rutina zilnica .
    Urasc persoana care nu raspunde la telefon si doar iti da de inteles ca ” nu , nu am chef de ea acum ” . E greu sa apesi pe butonul verde sau sa ridici o clapa si sa spui ” Vorbim mai incolo ” .

    :* >:D<

  9. Boss spune:

    Frumos, nu uita totusi ce spuneau chinezii :”cine-si uita trecutul, merita sa-l retraiasca”
    O zi frumoasa!
    Ma-nclin.

  10. Simona spune:

    Perfect adevarat si frumos scris;)

  11. bineinteles ca trebuie sa ne vedem pe noi insine. altfel tot ce am vorbit aici ar fi fost inutil. Insa, e un lucru care ar trebui cunoscut de toata lumea: drumul spre ceilalti duce, inevitabil si spre tine! asadar, cred ca am fost explicita. cine vrea sa intelega, desigur.
    numai bine:)

  12. cristi spune:

    E relativ simplu sa vorbim de altii, de mastile altora, etc. Suna un pic a complacere in mediocritate. Dar NOI nu avem masti? Noi nu avem parti unde ne-am putea imbunatati? Toata lumea vorbeste de „altii”, dar unde este oglinda cand ai nevoie de ea?

  13. Bogdan spune:

    Alte masti, aceeasi piesa,
    Alte guri, aceeasi gama,
    Amagit atât de-adese
    Nu spera si nu ai teama

  14. Garfield spune:

    ce placut e la tine aici… chiar aveam nevoie de ceva placut…
    cu bine, Camelia… Miau -Miau

  15. Swiss Legend spune:

    Am adunat si eu niste masti de la diferite persoane..pot sa le aduc la muzeul "Mastilor cazute" sa-i fac asa un pic de rusine?pot,pot?te roooog :);. All the best!!

  16. sigur, chiar te rog sa le aduci! 🙂

  17. Roxana spune:

    Am adunat si eu niste masti de la diferite persoane..pot sa le aduc la muzeul „Mastilor cazute” sa-i fac asa un pic de rusine?pot,pot?te roooog 🙂

  18. mutza spune:

    fiecare dintre noi ascunde cel putin 2 fete. din pacate nu stim toti cum si cand sa o aratam pe cea potrivita, fara a-i rani pe cei din jur.

  19. Laen spune:

    Asteptarea nu-i un joc, Camelia. N-a fost niciodata. E o metoda meschina de-a face timpul sa treaca altfel. Si ooo, trece altfel, nu-i asa? 🙂 Sa nu-i crezi pe cei ce vor sa te aduca in jocul asta.

  20. „într-o zi voi cunoaşte toate portretele. va fi momentul când se anunţă deschiderea muzeului “Măştilor Căzute” şi desfiinţarea “Loteriei de păreri”.

    Sa pui bine citatul asta si asa sa iti termini primul roman ;).

  21. Anne spune:

    frumos spus 🙂

  22. achilianu spune:

    Salut!
    Vrei sa facem schimb de link? Daca esti de acord atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cum vrei sa te trec in blogroll. Pe mine poti sa ma treci Achilianu
    Nu stiu daca o sa „vibrez” mereu la aceeasi „energie” cu tine si nici daca se va aplica acea Lege dar, un schimb de link care implica, desigur, vizite pe la tine pe blog, mi se pare rezonabil…ce zici?
    sanatate…

  23. paladino spune:

    stii ca sunt multe, multe portrete…& they keep comin’

  24. ca sa vezi, cum „vibreaza” unii la aceeasi „energie”.
    dar avem o Lege, totusi! 😛 :Maine Merita o Sansa Dubla!

  25. Florin spune:

    ”cu voia mea, am rămas prinsă în trecut. azi am refuzat viitorul.” Asta mi-a placut pentru ca exact acelasi lucru am facut eu azi.. Mi-am luat un pahar de ceva tare, am inchis usile si geamurile, nu am dat drumul la tv,singur.. am refuzat ziua ce urma sa vina. M-am gandit la trecut mai mult decat la prezent.. 🙂 Imi place sa stau..in deplasare.

Lasă un răspuns

