marturisiri pe luna plina

Mafalda: oricum, deocamdata n-ai pierdut nimic… ai incredere in tinecats1

Yatis: ma seaca chestia asta, ca vorbeste frumos cu mine si se uita de parca e hipnotizat

Mafalda: si tu cred ca ai avut cam la fel cum e la mine

Mafalda: nimic nu-i intamplator. ma gandeam sa-i dai un mesaj, sa-l intrebi ceva.

Yatis: nu are niciun rost,nu am vorbit de atata timp…….ar fi penibil. nu vreau sa fortez mana nimanui….

Mafalda: el era mai in aer decat tine.. tu n-ai exagerat cu nimic..

Yatis: mi-am amintit si am un nod in gat. dar trec eu si peste asta cum am trecut si prima data. Intr-o seara ne-am spus absolut tot ce aveam pe suflet… in fine…….vorbele sunt vorbe…

M: asta nu poate sa ramana asa!

Y: eu consider ca atunci cand a fost momentul, am facut tot ce as fi putut face…. sper sa nu-l visez, ca mi-a cam ocupat cateva nopti domnul in discutie

M: inteleg…

Y: deocamdata nu pot iesi din starea asta

M: da..acum tu ar trebui sa iti gasesti ceva, sa uiti de toate astea

Y: asa sunt eu…intr-o relatie, fie ea de iubire sau de prietenie, ma implic prea mult

M: ce s-a intamplat?

Y: nu mai stiu ce sa fac. nu ma simt prea bine

M: orice ar fi, tot raul spre bine..

Y: ne scarpinam cu mana stanga la urechea dreapta peste cap…mafalda…tu le stii pe toate.  ce sa fac?

M: lasi sa-si faca destinul pandiliile iar tu, te gandesti la ce ti doresti, si vei atrage tot ce vrei..asa a fost si pana acum. dar trebuie sa crezi in fericirea ta, ca vei fi fericita.

Y: o vreme parca uitasem de el. da vezi vara cum suceste mintile iar?

M: cum sunt visele tale, de la o vreme?

Y: crezi ca-mi mai amintesc? mi s-a intamplat chiar recent sa visez niste pui de catei asa frumosi!!!. si la un moment dat a venit un caine urat si bolnav. si cand m-am trezit, am intrebat pe cineva ce inseamna si mi-a zis ca in ziua respectiva ma vor inconjura prietenii si isi va face aparitia o persoana care nu te astepti si iti va da starea de bine peste cap. nu cred eu in chestiile astea. dar sa stii ca asa a fost

Y: e cam aiurea asa…..stai si te distrezi cu prietenii si iti doresti sa nu treaca timpul prea repede si cand se deschide usa, isi face aparitia cine nu credeai

M: si cand ma gandesc.. cat e de nedrept sa se intample asa. spuneam eu odata..ca durerea ar trebui sa aiba alt drum..sa o simta mai intai cel care o provoaca..apoi sa se intoarca, sa taca

Y: eu zic ca o simte. oricine o simte. dar nu-si da seama cand o provoaca. poate nu e cu intentie…..poate nu stie ce e in sufletul sau in mintea celuilalt/celorlalti

M: si atunci..ar trebui sa afle ce e in mintea celuilalt..

Y: aici e vorba de vointa. ma enerveaza ca vorbeste frumos tot timpul.si cand nu-i convine ceva (probabil) la mine, tot frumos vorbeste

M: cunosc genul asta.. al naibii joc

Y: tind sa ajung la concluza ca toti sunt la fel. in sensul ca le place sa se joace. si apoi sa plece. indiferent ce joc e. tare mi-ar placea sa fiu si eu la fel de nesimtita cum sunt ei si sa nu-mi pese de nimic din jur si sa bat, sa injur daca sunt nervoasa, dar sa fiu puternica. macar la exterior

M: da..macar la exterior. intr-o zi se vor intoarce toate. si cate vorbe ai asteptat tu, tot atatea va stepta si el. ceva o sa l traga foarte mult inapoi.vor fi amintirile dintre voi doi

Y: imi doresc sa fie cum spui tu. dar crezi ca mai pot avea vreo valoare pentru el vorbele? cum vin, asa se duc.asa castiga toti premiul…prin vorbe…..

M: bine, si asta, suna tot a „aberatie” pentru ei. dar, eu sincer iti zic, e cineva care sa te iubeasca si pentru aceste „aberatii”. asa cum sper eu ca am gasit

Y: dupa ce mi-ai spus acum….am imaginea unui copil mic care plange si da din picioare ca vrea un balon. mami ii cumpara un balon, copilul il ia se bucura de el si cand ajunge acasa, inainte sa intre, ii da drumul sa vada ce frumos zboara

M: si pe tine te a lasat cineva acum sa zbori?

Y: nu. pentru ca eu nu sunt goala pe dinauntru. eu am sentimente si eu pun cate putin suflet in orice

M:  el crede ca zbori, si de fapt ai ramas acolo unde te-a lasat

Y: am ramas blocata….n-o sa-ti vina sa crezi unde ma vad eu blocata. citisem intr-o carte ca in pupila fiecarui barbat se afla sculptata silueta unei nimfe. si ma imaginez nimfa din ochii lui. vorbele…hm…se uita repede. dar privirile…

M: da, vezi.. totul se duce iar la vointa

Y: pai daca nu exista vointa, nu poti face nimic.nu ai vointa sa faci ceva, nu poti sa incepi

M: si de asta n-a mai facut nimic?

Y: ai gresit persoana nu pe mine trebuie sa ma intrebi

Mafalda: sa ma duc sa-l intreb?!

Yatis: dar nu-i spune ca eu te-am trimis

Comments
4 Responses to “marturisiri pe luna plina”
  1. Inka spune:

    Buna, voiam sa te anunt ca m-am mutat de pe incasha.blogspot.com pe incasha.com. Daca vrei sa imi modifici si mie linkul, te rog frumos. O zi buna iti doresc!

  2. cmarian spune:

    nu pot sa ma dau cu parerea, pentru ca nu stiu tot ce s-a intamplat. daca vrei si parerea mea astept un rezumat.:*

  3. Tanaku spune:

    Am citit de cateva ori articolul asta…si tot mi-a fost greu sa inteleg…c’mon! Mafalda?:)) Nu trebuia sa citesc asta..sunt chestii femeiesti..numai voi le intelegeti:P

  4. Anca spune:

    Nici nu-ti imaginezi cat de mult m-am regasit in personajul Yatis. Si da, totul se reduce la vointa…

Lasă un răspuns

