‘neata!dimineti de altadata

Omului i-a fost dat sa se trezeasca dimineata. Cand e copil..incepand de la gradinita..pana ajunge la 12 ani de scoala..se chinuie zi de zi cu somnul si urgenta de a fi in picioare la „prima ora”. Iar apoi..urmeaza ani intregi de „matinal”! Doar cu o doza de noroc sau incapatanare,este posibil sa te bucururi ceva mai mult de ore in somn.mp3-ceas-cu-alarma-419

Copilaria mea imi aduce o amintire foarte …somnoroasa!Cu alarmele ceasului care tipau exact cand perna era mai moale! Imi amintesc cum uram pur si simplu ca mama ma trezea la ora 7 dimineata..iar patul devenea chiar atunci si mai calduros.. Asta am suportat inca din vremea gradinitei. Toamna venea cu un val de suparare crunta..caci diminetile se scurtau brusc. La fel de multa oroare manifestam fata de zilele de luni…iar seara de duminica era mereu trista. Stiam ca a doua zi ma astepta aceeasi rutina chinuitoare!(inca de pe atunci, nu sufeream rutina!).  Insa, in fiecare astfel de zi ma intalneam si cu un mic dejun copios..pe care uneori nici nu-l vedeam bine. Dar…mama era martorul oficial ce  supravegea ritmul melcului in care savuram prima masa.

Recunosc..acum ii sunt recunoscatoare ca mi-a impus acest obicei. sa zambestiiii

Printre atatea dimineti trase de coada, mai erau si mici exceptii. Atunci cand trebuia sa ma trezesc pentru a pleca intr-o calatorie, eram atat de fericita incat nici nu aveam rabdare sa dorm in noaptea dinainte!

Acum, stiu ca nu mai avem de ales..! Trezitul de dimineata este o necesitate..din pacate. Sunt doar sanse sa-ti faci ziua  mai frumoasa, gandindu-te ca peste zi se va intampla ceva ce visai de mult, te vei intalni cu  persoana pe care o astepti de la o vreme..sau te poti consola cu gandul ca acelasi pat pe care il parasesti te va astepta peste cateva ore. Mie imi da energie o melodie faina. Pe care sa ma trezesc fara nici un gand, sperand ca voi zambi pana seara..doar sunt o optimista, nu?! Ca veni vorba de muzica..suna foarte bine ceva .. „oldies but goodies”. (ca tot povesteam cu cineva diferenta dintre 732,000 rezultate cu  – oldies but goodies si 184,000 rezultate – oldies but goldies; daca te uiti, intelegi 🙂 ) In dimineata asta, m-am trezit vesela (dupa doar 4 ore de somn!) cu Speedy Gonzales! :))

dimineti usoare si faine sa aveti!

Comments
13 Responses to “‘neata!dimineti de altadata”
  1. Andrei spune:

    mda si eu urasc trezitul de dimineata ca voi toti :(. Oricum nimic nou pana acum de ce postez aici? am gasit un site (poate se stie de el deja dar mi se pare foarte tare)

    Pe scurt este vorba de o familie de romani care au vandut tot au un job care le permite sa lucreze de la distanta si au plecat in lume cu un camper si 3 copii (3 ani momentan si numesc asta un stil de viata temporar)

    Un citat din jurnalul lor:

    „Peste 4 zile se împlinesc 5 luni de când suntem pe teritoriul american, 150 de zile, woauh… dar mai ales 150 de zile împreunà, într-o experientà incredibilà, cu weekenduri de vineri seara pânà vineri seara (lucrul este atàt de punctual încât este savurat), starea de deprimare de duminicà seara nu mai este decât o sumbrà amintire… fàrà ceas (doar cu Ilinca în calitate de desteptàtor), fàrà telefon mobil (ba da, se poate supravietui !), fàrà nici o altà stire internationalà ….”

    In cazul in care domnisoara Camelia este de acord o sa postez si site-ul sau mai bine ii dau chiar ei personal si sa-l posteze .. nu vreau sa para ca fac publicitate sau mai stiu eu ce 🙂

    Sa ne trezim cu bine 🙂

  2. da, ai dreptate 🙂
    insa in ultimul timp ma trezesc greu desi urmeaza sa fac ceva ce-mi face placere 😛

  3. nu cred ca problema e de trezit dimineata…. e mai mult vorba de ce urmeaza sa faci dupa ce te trezesti.

    Eu stiu prea bine ca atunci cand e vorba de trezit, inca de cand eram mic pentru scoala .. eram criminal… insa sambata si duminica la 8 eram in picioare … incepea programul de desene la tv… si eram treaz fara nici un semn de oboseala… cred k oboseala aceea de dimineata se trage din lenea insacuta pe care toti o avem…. patul este mai dulce… pentru ca este alternativa…
    iar noi facem toate astea fara sa ne dam seama macar

  4. alexxx spune:

    Deasta iubesc eu vacanţele…Somn până la 12…

  5. Anca spune:

    Abia la facultate ne va fi dor de pretioasele ore de somn. :-<

  6. rebelu spune:

    eu si acum detest sa ma scol dimineata!
    si cred ca am sa detest lucru asta toata viata. Problema e ca atunci cind o sa ies la pensie si as putea sa ma trezesc cind vreau, degeaba! atunci o sa ma scol tot dimineata pentru ca nu o sa mai am somn!
    ptiu! fir-ar a dracului de viata!

  7. danutchidon spune:

    astazi am mai sesizat un detaliu, care imi place ! trandafirul….

  8. danutchidon spune:

    mi a placut ceasul…de masa ! ma gindeam ca i ar fi necesar unul din asta si lui Sorin…prea isi pierde timpul cu „bastonul prin Bucuresti” !!!

  9. Garfield spune:

    :)) eu unul urasc sa ma trezesc dimineata, urasc ziua de luni si… sunt lenes… aaa, dar astea se stiu despre mine :)) Ganduri bune, Camelia :)) Miau Miau…

  10. Tanaku spune:

    la cat ma doare capul, daca ma trezeam cu melodia asta in cap, ma dadeam cu capul de pereti:)) e bine totusi ca ai scris 3 articole…cat sa ma faci sa ma simt foarte bine ziua asta:P

Lasă un răspuns

