CandEaCrede

poate mult prea departe de inceput..a trecut pe langa mine sfarsitul.mi-a amintit cum ii spuneam sa mearga cu ochii inchisi, sa simta pasii in intuneric. si sa-si depuna economiile de sentimente la banca, sa primeasca apoi dobanda IMG_6657nenumarata. dar s-au sfarsit toate. povestea n-a mai avut loc.eu n-am mai inchis ochii mergand. mi-a fost frica sa mai visez orice. ce-am sa ma fac daca fiecare sfarsit imi provoaca cate o indoiala? mi-e teama sa mai cred. si ma lupt cu sentimentul acesta mereu. ar trebui un inceput fara sfarsit.dar ma vor mai lasa ochii sa privesc fara sa clipesc? pentru ca la fiecare miscare din gene, mi se-aduna ganduri vechi in fata. si urasc acele ganduri.ele nu ma lasa sa mai fiu noua.  zambete si vorbe imi cumpara atentia pe moment. tu crezi ca m-ai convins..dar dupa mine vin in graba amintirile. eu acum nu mai sunt eu.si sper ca intr-o zi voi stinge lumina apusa. am alergat, am sperat, m-am ascuns de vocile lor, mi-am cautat norocul si am aflat ca e prins pe un vas ce navigheaza in furtuna.Capitanul Este Convins ca incercarile de  a trimite norocul la locul lui vor reusi.

si totusi..eu nu mai pot sa ma incred.sa stii ca te cred putin.

Comments
7 Responses to “CandEaCrede”
  1. Tanaku spune:

    ce ma enerveaza pe mine e ca in zilele in care tu nu scrii nimic pe blog eu ma simt rau…

  2. aviaxis spune:

    eu am gasit-o de curand, si mi se pare tare… oricum ceva mai usurica decat ce ascult in mod normal… dar ok

  3. Bogdan spune:

    cautam lucruri fara sa stim ce sunt in realitate… nu stiu sa-ti spun mai multe, poate doar sa-ti arat ceva: Fix You de la Coldplay 🙂 : http://www.pixme.org/fun-si-haihui/coldplay-fix-you/2785 .

    BTW: esti in roll la mine 😉

  4. rebelu spune:

    cine e fata asta frumoasa care se uita la mine de jos?

  5. Tanaku spune:

    E destul de trist ce zici tu acolo…dar imi place:) si imi place sa cred ca ma prind de anumite chestii..:)

Lasă un răspuns

