campuri de lupta

In inconstienta, inca e constienta

Dar zambetul si l-a uitat.

Aripile o dor, cat a zburat

A cautat..dar n-a aflat.       arhiva

 Cuvintele nu mai sunt bune,

Faptele ar trebui sa se-adune.

Si nu stie cat va dura

De cine intr-o zi..ea va uita. 

Te-a rugat sa nu o minti

Sa ii arati ce simti..

Din prea multe intrebari

Isi face doar  pareri;

Priveste pierduta in urma

Ramane o clipa nebuna.

Eu trebuie sa stiu..     

cine-a luptat, care-a plecat.

Dar ceru-i atat de intunecat.

Ti-am zis ca vreau lumina

Soare, vise impreuna!

Cat rau iti va parea candva..

Nu..nu mai e in urma ta.

Comments
3 Responses to “campuri de lupta”
  1. Tmz spune:

    nu te opri din scris

  2. zambetpictat spune:

    am ascultat mel si e f tare! pup :*

  3. Garfield spune:

    stiam eu de ce trec azi pe la tine… mi-am odihnit gandurile pe cuvintele tale… acum sunt din nou gata de zbor… miau miau Camelia 🙂

Lasă un răspuns

