viata sau viteza?(v&v)

Se urca pe motor si pleaca in viteza. Vantul ce suiera pe  la urechi si zgomotul rotilor, fac tot farmecul. E tanar  si le povesteste cu mandrie prietenilor  fiecare experienta noua traita pe doua roti. Iar fetele se cam dau in vant dupa o plimbare cu adrenalina. La fel e si astazi..pleaca in oras ca in orice alta zi.

Dar se intampla. O masina a „Scolii de soferi” il pune la pamant. Adidasii din picioare raman aruncati la 2 metri, iar el zace pe marginea soselii.Accidentul a fost anuntat de o bufnitura teribila, si toata strada se strange in jur.  SMURD-ul apare tarziu. Ploaia cade.. parca plangand soarta tanarului motociclist, ingreunand insa interventia echipajului medical. Ambulanta a stat cam 10-15 minute dupa ce victima a fost ridicata.

de la erajul 7 am incercat sa surprind imagini..nu stiu exact de ce am facut poze..poate” spiritul jurnalistic” din mine.. sau nu. dar eu am fost extrem de afectata de gravitatea situatiei.. acestea sunt pozele, (regret ca nu  sunt mai clare)

„nu trebuie sa mergi mai repede decat poate ingerul tau pazitor sa zboare”

De cand sunt in Bucuresti,aud foarte des zgomotul motocicletelor. fie ca e zi sau noapte. Dar acum am fost martora la o intamplare tragica. As condamna teribilismul celor care exagereaza cu viteza din sete de adrenalina. In astfel de momente observi clar importanta vorbei „paza buna trece primejdia rea”! Cunosc  impatimiti ai motoarelor, chiar si eu imi doresc ca la un moment dat sa-mi iau o motocicleta. Insa, fata de un risc crescut, e nevoie de o atentie deosebita. Viata nu-ti iarta excesele. Si in acest sens exista nenumarate exemple.Alcoolul distruge. Viteza ucide.

Despre soarta accidentului nu am gasit nicio informatie..deci nu stiu ce s-a intamplat cu tanarul.. Ultima data (06.08.2009) era intins pe asfalt si nu misca deloc..

Mi-am amintit cum in copilarie urmaream  emisiunea „Reflectii Rutiere”  si ramaneam trist impresionata de ceea ce vedeam: statistici ale victimelor, familii ce-si plangeau copiii,imagini socante surprinse in urma ciocnirilor.

Aveti grija de voi, si  viteza masurata.

Comments
9 Responses to “viata sau viteza?(v&v)”
  1. aa… si dak vrei poti gasi adrenalina si la 60 km /h .. nu iti trebuie viteza….
    aa desigur k ai nevoie de un trabant pentru asta… 🙂 … acolo de la 30km/h in sus e deja palpitant…

  2. intradevar e un risc … dar asta nu inseamna ca e o scuza.
    Eu zic ca daca sunt facute cu masura toate lucrurile sunt frumoase…. nu tre sa mergi cu viteza cand sti ca nu ai spatiu, sau loc… si desigur… ar mai fi si zicala … Viteza e buna.. atat timp cat te tin franele.

  3. Mitza spune:

    e un risc pe care ti-l asumi…de cele mai multe ori echipamentul de protectie poate ajunge sa coste cat un motor la mana a doua…sunt putini bikeri care si-l permit…
    apoi..stii cum e..poti sa mergi pe strada si sa iti cada in cap o caramida(a fost un caz in sibiu,a murit saraca femeie)…e soarta…alta explicatie nu am..

  4. Mitza spune:

    in momentul in care ti-ai cumparat motor stii la ce riscuri te expui…sunt si eu motociclis(sau am fost k mi-am vandut motoru’)…si crede-ma k sunt putine lucruri care se pot compara cu sentimentul de a „alerga” pe motor…bike-rii stiu de ce;)

  5. sandu spune:

    cand eram la protv, reporterita „pe politie” sarea in sus de bucurie la astfel de evenimente. avea stiri…

    • eu doar m-am gandit ca pot fi si reporter 😀
      si cand am vazut accidentul am vrut sa spun ceva care sa atraga atentia asupra importantei vietii.pentru ca multi risca cu ochii inchisi. Stiu ca la stiri asta se numeste „senzational”..

  6. Emm spune:

    Trist, dar adevarat…

  7. Anca spune:

    păcat că tinerii încă nu conştientizează faptul că viteza nu te ajută decât să ajungi mai repede mort.

Lasă un răspuns

