servim ce primim


Servim ce primim, pana dam cartile pe fata. Rareori imi propun sa scriu despre lucruri care nu-mi plac. Sunt acele intamplari de unde trag concluzii amare, murdare..de minti inumane. Oamenii sunt multi. Uneori as prefera sa fie muti (fara rautate). Asa si-ar face si ei un bine. I-am vazut pe toti, i-am cunoscut netoti.
Se facea ca un grup de prieteni se cauta pe la mare. Unii, pe care ii stiu de vreo 5 ani (timp in care eu am mai crescut, iar ei au ramas la fel de tineri si frumosi!) sunt veseli, plini de viata. Pe ceilalti ii aud doar.Si-mi transmit o presimtire a naibii de rea, dupa care vin si faptele: barfa, ignoranta,aroganta. Astfel ca, persoane ce si-au petrecut ani buni de amintiri si distractie impreuna,isi impart priviri apasate. Mandrie, orgoliu? Unii se transforma iremediabil. Daca unei invitatii intre prieteni ii raspunzi cu indiferenta sau absenta, cat de corect e sa-i critici pe cei care te-au chemat?! Nu ma mira atitudinea majoritatii oamenilor, am cunoscut multe povesti. Dar raman mereu cu privirea si vocea pierduta in fata celor care jignesc pe nedrept. Normal..”nimic nu-i drept in lumea asta”-va suna replica unora. Si atunci, trebuie sa inghitim mereu in sec, in semn de inec?! NU. Ma voi opri mereu in fata acestor persoane pentru a rupe ritmul. Si voi face un pas inaintea lor. Viata e prea scurta pentru a mai avea timp de dusmani, oameni de doi bani.
Hey voi, cei dezamagiti..fiti multumiti. Mai bine o masca cazuta pe fata „prietenilor”, decat o atitudine mincinoasa.
Prieteni albi si negri, dupa caz. 😉
mare 124

Comments
2 Responses to “servim ce primim”
  1. cmarian spune:

    initial voriam sa dau doar un citat, dar m-am razgandit si cata dreptate e in aceasta melodie a Ionelei Prodan.

    Din bucata mea de pâine
    Am crescut un om si-un câine
    Omul azi m-a pãrãsit
    S-a dus si n-a mai venit
    Câinele mã recunoaste
    Omul nu mã mai cunoaste

    II. Doar câinele mi-a ramas, mãi
    Ma apãrã de necaz, mãi
    Nu doarme zi si nici noapte
    Ma pãzeste cu dreptate
    Îl bat si îl dau afarã
    Sare gardul, vine iarã

    III. Omul e si dusmãnos, mãi
    Chiar de vorbeste frumos, mãi
    Te vorbeste-n fatã bine
    Si-n spate loveste-n tine

    IV. Ce ai omule cu mine
    Nu-ti fac nici o stricãciune
    Când am bani si o duc bine
    Toatã lumea e cu mine
    De n-am bani si o duc rãu
    Nici cel neam nu-i neamul meu
    Si atunci te-ntreb pe tine
    Care-i om si care-i câine

  2. dionis spune:

    si totusi sunetul mastii cazute parca doare mai tare …

Lasă un răspuns

