„prostule, unde umbli?”

Seara, trecut de ora 22. Si il aud deodata! De cinci minute ma striga, dar eu nu-mi dadeam seama. Nu deschid bine usa, si  intra in casa! Se plimba prin toate camerele, lasa la urma bucataria. Se uita, se-ntoarce..apoi se ridica pe geam. Doua secunde si eram sigura ca se va arunca de la 7! Il conving sa renunte la inaltimi si il imbratisez. Cum de a ajuns tocmai la mine?! El..atat de frumos! Mai verifica o data apartamentul si se opreste pe hol. Cum nu avea stare, il scot in scara blocului..dar nu rezista si incepe iar sa ma strige. Peste noapte ramane la mine si ii fac o serie de  poze!

Iar dimineata, cand nici eu nu ma trezisem bine, tot poze! De mine ii placea-nu mai vroia sa plece, dar al meu nu era! Dupa o dureroasa despartire confirmata de inca 5 minute de „miorlait” la usa apartamentului (il dadusem afara), aud o voce pe hol: „Prostule, unde umbli?!Prostule!” Buimac motan, dar frumos!Copy of pisoi 043

NOU!are si versuri :)) (cu inspiratie dupa laura stoica)

Un motan, buimac

Care uita..casa din care a plecat!

Un motan care-a mieunat

Si parea, cazut din copac!

Vad cum stai te framanti

Tare-ti  place sa te alinti,

Dar eu stiu, de asta ai si ajuns la mine.

Nicaieri nu-ti va fi mai bine!

(parodie, pentru eventualele intrebari de tipul:”te-ai tacanit?”) :))

Dar recent mi-am dat seama ca pentru unii nici pisica nu mai e pisica. Si incearca sa o transforme in diferite aratari, de nici nu-ti mai dai seama ce ai in fata ochilor. Nu ca as avea eu ceva cu aceste persoane, dar sa-ti colorezi,pictezi, schimonosesti pisica in asa fel..nu mi se pare profitabil. Mai ales ca trebuie sa platesti 15.000 de dolari pentru opera asta. Care arata cam asa:Imagine1

Acum tu sa-mi spui. Nu e mai frumos pisoiul acela care m-a vizitat pe mine decat aparitia asta? :))

Sau se presupune o lansare in industria filmelor horror, a bietelor feline?!

Comments
9 Responses to “„prostule, unde umbli?””
  1. vizitator spune:

    Frumos motan…dar si mai frumoasa pisicuta! 😉

  2. cmarian spune:

    mutza are dreptate in ceea ce te priveste. ai strans asa de tare pisica de si-a dat ochii peste cap:)) mi-ai dat o idee sa-mi vopsesc si eu pisica:)).. cred ca o sa sinucida daca se vede in oglinda;))

  3. Tanaku spune:

    nu era fantoma…e si o pisica roiala p-acolo…in fine…hai cu articolul ala odata!!!:))

  4. Tanaku spune:

    eu vad doua pisici…:|

  5. Vania spune:

    Să fie-ntr-un ceas bun! Frumoasă apariţie!…

  6. Viorel spune:

    Hehe, dacă îmi zici și mie adresa, promit sa ma pierd și eu pe la ușa ta 🙂

  7. mutza spune:

    repet. nu-mi plac pisicile! dar simt nevoia sa-ti las un comentariu si sa-ti spun ca esti tare dulce dimineata. arati ca un copilas 😛 si iti sta mult mai bine fara machiaj 😀 nu ti-as da mai mult de 5 ani ;))

Lasă un răspuns

