poate ca..

„Poate ca ieri, poate ca azi
Poate ca`n oricare zi
Poate ca ieri, poate ca azi”

„Cineva se joaca mult prea mult
Si se baga`n mïntea ta”

[Si imi amimtesc cum dansam la concerte cu o prietena foarte buna.. Sigur ca-mi este dor, in afara de  gandurile lor.]

Dar stiu ca voi avea steaua mea.

„Cat as vrea sa pot s-alerg mereuDSC02164
Drumul bun oricat de greu
Nu-mi pasa eu pot sa astept

Vreau sa am steaua mea
Vreau sa ajung la ea
Vreau sa o pot avea
Caci eu n-am atins nicio stea

Caii bat praful pe poteci
Eu nu vreau nu vreau sa pleci”

suflet sau stea?

nu e chiar alegerea ta..

Comments
3 Responses to “poate ca..”
  1. dionis spune:

    nu stiu de ce dar versurile de la inceput ma duc cu gandul la Kings of Leon „Use somebody”

    sa ai parte de o stea .. dar sa nu fie din aceea efemera , care sa imbatraneasca si sa se stinga intro gaura neagra … atotputernica distrugatoare

  2. Garfield spune:

    ganduri linistite, Camelia

Lasă un răspuns

