hai sa (ne)multumim!

M-am gandit ca e rost de unele multumiri. Pentru ca adevaratul ajutor primit de la cineva se vede numai dupa ce ai inteles ce-a insemnat acea mana intinsa pentru tine.  Am incercat o scanare a faptelor care mi s-au intamplat si m-am hotarat sa pun in dreptul fiecarei persoane (care a petrecut ceva timp si nervi alaturi de mine) cate un „multumesc”.  Si cum mi-am amintit de „Camelia cea Optimista”, voi aprecia atat ajutorul bine-intentionat, cat si cazurile in care „tot raul e spre bine..” 🙂

  1. sunt unele persoane a caror indentitate nu va fi dezvaluita
  2. impart totul in doua categorii : „buni si buni”;  „rai da’ buni”

buni si buni :

  • Ana (sora mea) : in 2001 mi-a daruit o pisica birmaneza-deschizand astfel sirul povestilor pisicesti 😀DC071227012

: eram doar in clasa a VII-a (spre a VIII-a ) cand m-a luat 1 saptamana  in practica cu studentii pe Transfagarasanu 😛 (nebunia se transmite in familie)

: a plecat la Bucuresti exact cand mi-era teama ca o voi imita (fiind de altfel un bun exemplu, insa eu nu voiam sa imit pe nimeni, ci sa ma dezvalui intr-o maniera cat mai originala 😀 )

  • Alexandrei: fiindca s-a suparat pe mine atunci cand greseam, iar eu am inteles ce nu-i bine in ceea ce fac.DSC02684

: m-a sustinut, si am fost impreuna in zilele bune, dar si la dezamagiri ( cand pierdeam trenul dintre statiile nenumarate..pe indurate)

  • Alina: dispare si apare ca-n „Dosarele X” (asta pentru ca de multe ori nu raspunde la telefon, s.a.m.d. 😛 ) iar eu vad  atunci cum se simt cei care MA suna, iar EU…NU raspund…
  • Anca: m-a ajutat cu multiplicarea pliantelor pentru concursul de la Pro Cinema
  • Mama: pentru ca m-a nascut pe 13  si balanta :))
  • Bunicul: mi-a suportat povestile de cand eram mica, iar la 84 de ani el asteapta sa ma (re)vada prezentand emisiuni Tv (de calitate! 😉 )
  • Sorinei: la ea am inteles ca zodiile sunt altceva decat banalul  horoscop 😉
  • Prietenilor care au participat la petrecerile mele aniversare: acum stiu ca party-urile mele sunt cele mai Tari! 😛
  • Unei autoare de basme a carei carte m-a fascinat in copilarie- Luigi Capuana– : la 8 ani ma pasionau deja povestile cu varcolaci, capcauni si alte forte :)) (imaginatia mea a lucrat intens de atunci)
  • !Sustinatorilor mei de la concursul „Fata de 10” : Alexa, Alina,Danu, Rox, Irina,Ciprian,Silviu,Sorina,DSC_6819 colegi, prieteni..tuturor, dar si celor de la Monitorul de Neamt 🙂

:Ioana Stanciu si Mariuca (mutza) : care au postat pe blogurile lor mesaje tot pentru a ma ajuta in acea competitie 🙂

  • Oamenilor simpli: care gandesc- inainte sa injure, sa fure,etc.- si apreciaza adevaratele valori. Datorita lor, cred ca „se mai poate” schimba ceva.

rai da’ buni:

  • Politia Piatra-Neamt : mi-au dat un avertisment pentru traversarea prin locuri nepermise – m-au determinat sa fiu mai atenta cand „trec strada”.dar……. la masinile politiei!! 😛
  • C. – o despartire in clasa a X-a : de atunci ma astept la „nevrute” din partea.. „lor”
  • Pro Cinema: mi-au anulat pe nedrept un concurs castigat de mine. acum stiu ca trebuie sa lupt mai mult, dar am si mai multa vointa pentru a reusi. 😉
  • Mama: cand nu ma aprecia pentru micile mele „realizari”, dar acest lucru m-a ambitionat mai mult! 🙂
  • toti cei care au incercat „sa ma cucereasca” prin minciuni sau  promisiuni : m-au facut imuna. pentru ca am vazut si am simtit singura exemple de „Asa nu.”  ca sa stiti : Sunt mai mult decat credeti voi. 🙂 (A. , C. , S. , C. ,…..,M., C., H.,)
  • Prieteni care m-au dezamagit:fara indoiala, voi aplica expresia: pazeste-ma Doamne de prieteni, caci de dusmani am eu grija! 😛
  • Vanzatoarele sictirite: uneori trebuie sa compatimesti..si sa taci. asa fac eu cu aceste persoane.
  • Valului de „pitiponceala” : sunt ferm convinsa ca voi va trageti din Maimuta! iar eu mi-am elucidat misterul teoriei evolutioniste. :)) unii din maimuta, iar Altii au fost Creati! 😉

pe masura ce imi voi mai aminti oameni si intamplari, cu siguranta vor aparea noi randuri in acest post 🙂

e bine sa asculti..ASTA:

Tu, cui multumesti? 🙂

Comments
7 Responses to “hai sa (ne)multumim!”
  1. cmarian spune:

    incerc sa citesc cam tot ce ai scris.. eu le multumesc tuturor incepand cu cei care ma sustin, ma suporta si pana la cei care imi pun piedici, doar asa ma trezesc la realitate.

    profesoarei de istorie ca mi-a zis in generala ca nu intru nici la complementara (era o forma de invatamant de 2 ani, ucenicie intro meserie.. se intra fara nici un pic de efort), anii au trecut si am vazut-o in liceul in care am terminat. Bineinteles ca din politete i-am zis „sa-ti rup mana” (daca spui mai repede se intelege saru’mana);)) si i-am zis ca sunt la o complementara din Gl „Universitatea Dunarea de Jos” .. a facut femeia cale-ntoarsa fara sa zica nimic.
    -unui prof care m-a jignit, eu l-am injurat, si 3 ani ne-am vazut la restante, vorba unui bun prieten a 376-oara te-a trecut si pe tine, – daca nu ma tinea in restanta nu mai cunosteam jumatate din campus.

  2. Ioana spune:

    imi place mult mult mult post-ul asta si conceptul de a multumi! de asta imi si permit sa iti fur ideea 🙂 e un fel de bilant spiritual.

    sa ai parte de tot ce-i mai bun, Camelia, mult succes la admitere, sunt sigura ca valoarea va iesi la iveala!

    te-mbratisez.

  3. ReaverDaniel spune:

    Ma bucur ca am putut sa te ajut :*
    Si eu iti multumesc pentru toate ;))

  4. anca spune:

    Plăcerea a fost de partea mea. Şi mă bucur că ai câştigat. Succes pe mai departe!

Lasă un răspuns

