mereu prieteni

prietenii iti lasa cel mai frumos cadou:amintiri de neuitat.am selectat cateva imagini, care arata cam cum am fost in ultimii 4 ani, cand am ras, am plans sau m-am bucurat impreuna cu persoane ce sigur vor ramane mereu in sufletul meu. impreuna am vazut transformarile din viata noastra. daca una si-a schimbat culoarea parului, alta a cunoscut  povesti de iubire, iar cealalta isi aminteste acum toate cate am impartit impreuna. Alexa  intelege replica „pe-aici trecutas turcas”, discutiile cu si despre suflete amestecate, plecarile cu trenul sau drumurile care nu stiam unde ne vor duce. 🙂  Alina imi amintea mereu ca „sunt nebuna”,radeam de vrute si nevrute, imparteam lumea in planuri personale si diamentrale 🙂 Sigur, multor persoane le sunt recunoscatoare pentru ca „m-au suportat”, iar un „pomelnic” e chiar un lucru nepotrivit aici. important e ca imi apreciez prietenii, si incerc sa arat asta prin faptele mele. e trist ca timpul va sta impotriva revederilor noastre, fiindca nu vom ajunge in aceleasi locuri in viitorul apropiat. insa momentele cand vom putea depasi distanta vor fi cu siguranta  si mai frumoase. Se vor alinia si altii, care imi vor deveni apropiati, insa fiecare isi are locul undeva acolo in ganduri si-n amintiri. de la fete ce abia intelegeau ce si cum se-ntampla, am ajuns sa ne luam viata in propriile maini.

ce-a fost, ramane in zambet, soare si ganduri. (altfel spus: BAM-RAM-CEC) -Foto:2005-2009 😛

Comments
2 Responses to “mereu prieteni”
  1. si nu sunt toate cum vreau eu.
    😐

Lasă un răspuns

