revenire.

am mai amintit de trupa Vank, si apoi am observat cum se ridica multe vorbe despre ei.pe scurt, multi isi aminteau de ei si regretau ca nu i-au mai vazut. euprimavara 2 am trecut prin adolescenta cu piesele lor. Acum, sunt multumita. AU REVENIT! sub numele de VUNK! cu piesa „La orice ora”. 🙂 deja sper la alte povesti, pe care mi le voi aminti peste alti nu stiu cati ani, de data aceasta legate de versurile din 2009. E bine. mai sunt si lucruri care ma fac sa zambesc, fara sa le caut eu.urmariti videoclipul, eu ma intorc in istorie. (pentru seara asta.unii, inteleg)

Comments
7 Responses to “revenire.”
  1. ronin spune:

    nu stiu… nu prea imi suna a vank piesa noua. e o evolutie fireasca pana la urma de la prajitura cu jeleu la pustoaice de liceu pana la numai tu ma poti termina 🙂 au crescut si ei… ii prefer asa mai nostalgici dupa clipele adolescentine 🙂

  2. ronin spune:

    prefer sa raman la piesele de la vank 🙂

  3. paladino spune:

    Post-ul tau mi-a trezit o amintire frumoasa…eram in 2004 cred, clasa a XI-a, si a venit Vank si a concertat in curtea liceului meu (Sincai, din Bucuresti)…era vara, si retin ca au cantat, printre altele, Iubire cu-mprumut….mi-a ramas in suflet amintirea asta, pentru ca la vremea respectiva, melodia „rezona” si mai tare prin prisma unei experiente. M-ar emotiona neindoielnic si acum, daca as auzi-o…

    • 🙂 am mai avut un post cu 2 melodii de ale lor, dar n am ales Iubire cu-mprumut 😛 e frumos sa-ti revina in ritm de vank(mai nou VUNK) amintiri. eu ascult iar acum, la fel cu faceam in urma cu 4-5 ani 🙂

Lasă un răspuns

