in ce perioada de timp?

nu conteaza cand ne intalnim, cate zile ne-au trecut printre ochii inchisi, sau ce a fost luat fara sa putem intreba : „dar dincolo ce era?”. sa vrei si poti vedea orice. si nu, asta nu visand.

ma-ntreaba: „in ce perioada de timp ti-ar placea sa te intorci?”

raspund :”am atat de multe, incat nu ma pot hotara.”

ma gandesc apoi…la ce-ar fi fost daca eram aici :

intr-o amintiri de-a mea, as putea ajunge.

si, cum mi-am luat  pasii in vorbe, ajung mai departe :

deja simt ca  ma pierd printre acele zile, traite sigur in alte culori. iar de aici si pana mult mai incolo imi las mintea sa_MG_8858 ramana in oricare alt colt al timpului..

asta a fost o alta pauza..din perioada cand nu-mi raman decat nopti nedormite in ceea ce va fi insemnat zile despre  examene..

iar intrebarea „..in ce timp m-as intoarce..”, m-a luat fara sa vreau, si mi-a aratat de ce nu ma pot hotara.

suntem mai mult decat vrem sa credem, doar pastreaza-ti sufletul deschis.

Comments
3 Responses to “in ce perioada de timp?”
  1. paladino spune:

    Multumesc ca m-ai adaugat, te-am adaugat si eu…am pus simplu Camelia, sper ca e bine, dac nu, imi comunici. In alta ordine de idei, habar n-aveam ca ai fost fata de 10, desi am prins cateva „fete de 10” la Pro Cinema…anyhow, felicitari. Interesanta pasiunea ta pentru jurnalism, si eu sunt in domeniu, dar in presa scrisa, nu audiovizuala. Teo

  2. paladino spune:

    buna, facem un schimb de linkuri?:) abia ce te-am descoperit…

Lasă un răspuns

