alert.

Printre dimineti surde de ora 4 pe nedormite, dupa amiezi topite in graba de caldura  si ochi plini de somn, amintiri ce ma striga la fiecare colt de strada, ani numarati pe nerasuflate pana la 12, sfarsit si inceput disputate simultan, imi impart timpul inegal si incerc sa fac totul cat de bine pot, viitorul fiind cel mai important, iar prezentul foarte emotionant. S-au dus 12 veri, 12 iceputuri, 12 ani de scoala,de prieteni,de zambet.

Un timp alert imi sufla in ceafa, si am o singura remarca de facut, deocamdata. De astazi, voi fi  pentru 1 luna invitatul lunii pe site-ul dedicat lui Octavian Paler    ( http://octavianpaler.ro/ )  , drept pentru care scriu cate un articol in fiecare miercuti, timp de 1 luna. Asta pentru ca nu pot sta deoparte cand imi place ceva.   Primul meu articol l-am postat astazi.

http://octavianpaler.ro/comentarii-si-citate/vorbesc-deci-exist/

Timp, mut, surd..

Acum trebuie sa pun punct.

Comments
5 Responses to “alert.”
  1. catalinstoica spune:

    cine o as fie bobocel in toamna din nou?

  2. dionis spune:

    🙂 Felicitari … si poate din invitatul lunii te vor promova la membru permanent 🙂

  3. Bravo, ai un blog pur si simplu minunat, ca si design, dar si ca articole. Mult succes

Lasă un răspuns

