Reactioneaza, si TU gandesti!(semneaza petitia impotriva programului pentru depopularea planetei prin infometare).

Pentru ca in fiecare din noi doarme un sambure de vointa, dorinta de adevar, de a deschide ochii si a vedea ce ne inconjoara! Eu cred in oameni capabili sa reactioneze, pentru a fi stapani asupra propriei vieti. Ce au forta de a lupta pentru visele lor, sau cel putin pentru o viata libera!

Se petrec lucruri grave in jurul nostru, si principalii vinovati suntem noi, cei care permitem asemenea fapte. Adevaratii ticalosi sunt aceia care ii pastreaza sus pe conducatorii de astazi. si ce ne aduce aceasta realitate?

  • un program pentru depopularea planetei prin infometare.

iar la aceasta adresa (ca de altfel si pe alte surse de pe internet) gasesti detalii.

Te rog sa citesti cu atentie, e imposibil sa nu fii impotriva unei asemenea masuri..! de aceea, iti recomand sa semnezi petitia impotriva „codex-alimentarius”  la  adresa :

Uitandu-ma pe aceasta petitie, va marturisesc ca in randul semnaturilor, predominau cele ale femeilor. iar eu cand am transmis mesajul in „masa” cunostintelor, doar 10% au reactionat! Insa ne priveste pe toti, nu ne este permis sa privim fara reactie!

zi de zi, aud vocea grea a celui din urma mea, se plange de prea putina sanatate, bunatate, iar fiecare problema pare ca-l afunda fara scapare intr-o lume care doare! acum e momentul sa incetezi sa mai dai curs faptelor ce-ti aduc tot mai mult din ceea ce urasti!

si cand fac aceste afirmatii, nu sunt o visatoare, m-as numi o „luptatoare”, asta pentru ca nu pot sa ignor ce mi se-ntampla, si imi asum raspunderea asupra idealurilor mele in viata. Vreau sa aduc ca exemplu un om de ale carui ganduri avem nevoie ca de aer..el a Octavian Paler : „Pentru a redescoperi Paradisul, trebuie sa treci prin Infern.” dar si mai potrivit mi se pare, sa va propun o inregistrare IMG_6635-2Nu am timp de dusmani, acum sunt ani cand doar eu pot sa-mi fac fericirea, cei care nu pot sa ma inteleaga, sa nu se-opreasca asupra mea. desi, ne priveste pe TOTI ce spun aici! sunt un om cu o mie de ganduri, dar unul ignorant nu pot fi!

    Te-ai gandit ca cel care va avea de suferit poate  fi chiar copilul tau? iar TU ai lasat lucrurile sa mearga intr-o directie ce ii va pune semnul „interzis” asupra viitorului.

Comments
12 Responses to “Reactioneaza, si TU gandesti!(semneaza petitia impotriva programului pentru depopularea planetei prin infometare).”
  1. micutzu' spune:

    semnat…de mana

  2. Razvan Pascu spune:

    Daca ar fi adevarat totul pana la capat, e foarte trist.

    • e chiar foarte adevarat.
      si e foarte clar un lucru: nu mai e timp de pierdut cu suspiciuni, tot ce conteaza e viteza de reactie a oamenilor. stiu ca majoritatea au o gandire surda si muta, dar eu nu acept sa fiu asa.

  3. kaLoo spune:

    Esti in lista mea de parteneri cu numele de Camelia Capitanu! O seara buna!

  4. oricum ar fi, in mod clar nu e de bine hotararea. si nici energizantele, nu vor mai exista pe piata. inainte de orice, ma indoiesc ca ti-ar placea sa traiesti dupa asemenea „legi” 😉

    • Tanaku spune:

      cui i-ar placea? stii care e faza? eu nu cred ca se va pune in vigoare asa ceva…in primul rand pentru ca nu i-ar conveni nimanui…si ne-am revolta cu totii…:)

      • pai legea deja e propusa. si ei in decembrie vor sa o aplice.(fiind printre putinele tari din europa, mai ales ca ne au acordat „sprijinul acela financiar”, acum trebuie sa faca ce vor „EI”,sunt multe date si pe net, se aplica in multe tari) si daca nu voiau sa mearga pana la capat nu se mai intampla asta. revolta se face inaite, ca sa se poata opri. si acum se incearca asta, iar primul pas e petitia aceasta.

  5. Garfield spune:

    chiar aveam pofta sa reascult cateva momente cuvintele lui Paler. Ma bucur ca am trecut pe aici 🙂
    Ganduri bune , Camelia 🙂

  6. Tanaku spune:

    Nu stiu cata credibilitate sa-i acord lui Iulian Urban, dar,ca masura preventiva, am semnat si eu petitia. Ar fi trist sa nu mai mananc ce vreau :)) Romani! Faceti-va provizii pentru urmatorii 10 ani! :)) (mai bine ii infometau pe americani ca si-asa aia sunt obezi)

    • hmm, merci ca ai „reactionat”
      acum..mai in gluma, mai in serios, daca se ajunge la legea asta..nici proviziile nu-si vo rmai avea rostul..! gandeste-te, ustoroiul „va fi considerat drog de gradul al-III-a „, si din categoria aceasta sunt multe hotarari la fel de stupide, iar daca tu ai asemenea provizii, ajungi la „Racoare” :)) ca drogurile sunt interzise 😐

      • Tanaku spune:

        Si tu chiar crezi ca fac astia razie prin casele oamenilor sa caute usturoi? :)) le trebuie si mandat, si al dreaq de mult umor. („Am auzit ca Tanaku mananca usturoi! Hai sa intram peste el!!!” ) suna ca naiba…:))

Lasă un răspuns

