a trecut mult.de-atunci

primele amintiri din orasul asta, zambete pierdute-n ploi de vara, goana dupa visele altora prinse la  ultimul tren, nebunie imprastiata-n vorbe, prima dezamagire, lacrimi uitate-n seri senine, povesti ce-au fost scrise pentru a ne amintim cine-am fost si ce vom ajunge. da, in orasul pe care-n curand il voi parasi, am cunoscut tot ceea ce m-a adus pana aici.IMGP9408

ce inseamna sa imparti din timpul tau unui necunoscut, in speranta ca-ti va fi prieten. ore, zile, saptamani, luni, si am ajuns in ani fara sa ne gandim cati pasi sunt in spatele nostru.

imi place sa merg prin amintiri, sa vad locurile faptelor trecute, si prima ora de scoala, sau ultima vara. intr-o intersectie, ma revad de-atunci, demult, ca-ntr-o oglinda a timpului, in acelasi loc,  imaginea se schimba continuu, desi sunt tot eu..sau eram..

primul meci, ultimul concert, amintindu-mi culoarea gandului, o regasesc si in vocea de acum. cand pot sa aleg ce-mi amintesc, dar nu si ce emotii retraiesc. ele se-aprind cand amintirea devine vie, iar din mine se desprind usor intamplari din dor. un dor de ce-a fost, ganduri cu rost, invatate pe de rost!

si oamenii..ei imi aduc cele mai calde imagini, si un parfum de vara uitata-n toamna dar, trezita cand era deja iarna, asteptand o primavara. m-au purtat prin toate starile: bucurie, nebunie, tristete, blandete, am plans si-am ras cand am iertat..dar n-am uitat.

au fost ani, in care nu m-am plictisit niciodata. mi-e imposibil sa ma plictisesc cand stiu pentru ce traiesc.

voi pleca din acest oras multumita ca am o poveste pentru fiecare zi din toti acesti ani, cate o vorba pentru orice intrebare si un zambet drept confirmare.

nu regret nimic, si astept cu nerabdare viitorul, bucurandu-ma, sigur, de prezent. trecutul e acolo, in toate privirilecamelia_0053 copy ce vin de departe.

 

 

iar melodia asta imi aminteste de acesti ani,cand uneori ma trezeam prea tarziu si nu mai reuseam sa spun tot ce simteam. iar versurile astea ma faceau sa vad altfel, sa cred in ce simt. 🙂

Comments
12 Responses to “a trecut mult.de-atunci”
  1. dionis spune:

    nu am mai intalnit nicaieri atata pofta de viata ca aici … 🙂

  2. Tanaku spune:

    si ce vrei tu, daca nu sunt indiscret, de la un loc nou? Crezi ca Bucurestiul o sa-ti placa extraordinar de mult?…sa stii ca nici acolo nu sunt toate florile roz:))

    • :)) de acum 6 ani am tot mers pe acolo.deci stiu cum e bucurestiul.nu, acolo nu e vorba de „flori” ci de jungla. dar in jungla aia voi creste „mare”. si cum ziceam eu pe aici : „conteaza ce vrei sa vezi”, mai ales in bucuresti 🙂

  3. ehh, pai nu toate florile sunt roz. acum vreau un loc care sa-mi ofere ceea ce vreau, nu un oras-statiune. 🙂
    si mai sunt unele amintiri neplacute..peste care am trecut, desigur, dar inca ma mai influenteaza, aici. cel mai mult imi vor lipsi anumiti oameni.. 🙂

  4. Tanaku spune:

    Ni se intampla multora. Renuntam la construirea de noi amintiri in acelasi oras. Dar nu-i bai…te asteapta altele diferite, in locuri diferite, cu oameni diferiti. O sa fie greu la inceput, dar cu timpul se rezolva multe. E trist, totusi. Va trebui sa „ushizi becu’ ” din Piatra Neamt.. ;))

  5. rsi spune:

    k sefa..;)

  6. rsi spune:

    of of of trecerea asta de la adolenscenta la varsta de prematuritate…nasoala..da asta e …;))..ganduri , amintiri, diferente, ce e bun ce e rau , ce ramane principui si ce a fost doar o ideie copilareasca…B-)

    • silviu, doar tu ma stii. deci nu e vorbe de maturizare, doar de amintiti, si stari care pana la urma le voi mereu cu mine. am mai zis eu „un puzzle in care formele se schimba mereu” 🙂
      ne-am inteles, da? 😉

Lasă un răspuns

