masinarii stricate.refacere prin muzica(bob marley).vorbe;sondaj

masinarii care din prea multa rutina s-au stricat. au ajuns niste masinarii proaste. oamenilor li s-a impus un programDSC02234 ruginit.sters.anemic.isteric.si  s-au transformat in masinarii stricate, care la prima ploaie scartaie, la primul vant sunt doborate. li s-au furat puterile. de ce toate astea? pentru ca nu si-au luat doza de optimism la timp, n-au zambit destul, n-au iertat, n-au  invatat ca pentru a primi, trebuie sa daruiasca!

ne-am obisnuit cu ce n-avem..

asta mi-am amintit astazi. optimismul meu a fost greu pus la incercare. dar am noroc ca respect promisiunea pe care mi-am facut-o mie: nicioadata nu ma voi lasa sufocata in pasii strambi ai multimii ce se grabeste spre..nicaieri. fiindca atunci cand nu ai un tel pentru care sa fii demn, nu poti numi „fapte, plan” ceea ce faci. ci doar.. goana fara habar, in zadar!

cum sa renunti la ceea ce esti doar pentru ca unui necunoscut nu-i convine cum pui accentul in ceea ce faci?

SONDAJ –fii sincer

se lauda ca „iubesc”.. dar multi nici nu stiu cu cine se-ntalnesc.

le-a sarit o piesa din motorul ce misca sufletul..iar pentru a se reface s-au grabit sa alega ce-au gasit la primul colt. si asa s-au pierdut de ei. nici privirea nu-l mai recunoaste. „al cui esti?” l-am intrebat. in loc sa-mi raspunda.. s-a intors si- a plecat.

cu fiecare minciuna..nu-i minti pe altii, te minti pe tine!

de ce n-ai spus astazi ce-ai gandit, crezi ca maine vei mai avea aceeasi sansa? fiecare moment e unic..depinde doar de tine sa-l pui in miscare. iubeste ceea ce ti se intampla..pana cand prezentul va fi exact ceea ce te face sa fii fericit.

tu, stii ce simti acum?

masinarii stricate, in ploaie uitate..

am un vis pentru tine. sa nu mai dormi. sa-ti amintesti de tine. nu conteaza ce-ai pierdut, daca ai ajuns pana aici inseamna ca trebuie sa vezi si cealalta fata a rasaritului. daca e deja soare, pastreaza razele si pentru cand apusul va fi trecut deja. crede, si ti se va-ntampla.

astazi s-au vazut mai mult privirile agitate, vorbele incruntate.si-au lasat copii in intuneric, nu i-au invatat ce suntcamelia_0055 copy culorile. i-am vazut pe acei copii, cum raman ai nimanui, moneda de shimb a vietii.

tu stii ca mereu, primesti mai mult din ceea ce gandesti?  gandurile te transforma.

Comments
One Response to “masinarii stricate.refacere prin muzica(bob marley).vorbe;sondaj”
  1. Bogdan spune:

    frumos mesajul.
    daca faci macar cateva persoane sa deschida ochii si sa renunte la rutina de zi cu zi, e o victorie.

    cat despre bob marley, pe langa muzica lui ca „medicament”, eu zic ca-l putem lua si ca exemplu. se stie ca iubea femeile dar mai mult de atat IUBEA VIATA!

Lasă un răspuns

