tot eu

cu fiecare vis implinit devii mai viu. doar  asta ne tine in viata. de unde si ideea ca  unii sunt „lipsiti de viata”..dar e perfect adevarat si invers..cu fiecare pas inapoi..atunci cand renunti mult prea repede sa mai speri..te stingi putin cate putin..!

eu stiu ca:

 nu pierzi daca incerci, doar castigi o sansa in plus.DSCF8238

nu doare daca ai cazut, doar devii mai puternic.

nu suferi daca plangi..doar iti cureti privirea.

 Si..doar lucrurile care sunt greu de implinit  te fac cu adevarat fericit!

Da, am trecut prin toate acestea..si m-au intarit.Acum stiu ca  pot  sa reusesc. 🙂

 

 

 camelia.

  

 

Comments
4 Responses to “tot eu”
  1. diferenta e cat de mult poti sa fii „tu”, cate vise iti implinesti, etc, fiecare cat stie :))

  2. rsi spune:

    apropo de visuri am si eu o intrebare pt tine: TRAIM IN ACEASTA LUME REALA SAU TRAIM IN LUMEA PE CARE NEO CREEM NOI CU VISURILE SI FANTEZIILE NOASTRE ?, CARE E PANA LA URMA DIFERENTZA DINTRE CE E REAL ADIK ( SANATATE MINTALA..;))..) SI LUMEA IN CARE VREM SA TRAIM ( ADIK NEBUNIE ..FANTEZIE..ETC..???) ????….

  3. cum eu scriu si spun numai si numai ce gandesc…sunt prima care crede cu tarie in ce e mai sus 😀 ms ms

  4. Andi spune:

    spui lucruri frumoase. tot ce pot sa iti spun eu tie e sa te incurajez sa crezi cu adevarat in ce spui, mai ales in vorbele scrise putintel mai sus. crede cu adevarat!

Lasă un răspuns

