vorbe

obisnuiesc sa aud ceva mai mult din ce spun cei din jurul meu. la fel s-a intamplat si astazi, cand am prins replica unui personaj des intalnit..zilnic! si anume..”Cetateanul Turmentat” ;)) iata ce spunea el :

” Ma, din betie te mai trezesti, da’ din prostie ba!”

dar…sa se fi imbatat din prea multa prostie sau..ca sa scape de prostia altora? el, era mandru in betia lui, pentru ca tot se remarca din multime, drept dovada ca mi-a ramas in minte.

pentru mine acesta a fost un aspect amuzant al „betiei” caci  pe cele negative nu vreau sa le invoc. le vedem si pe acelea..zi de zi..si prefer sa accentuez lucrurile dintr-o alta perspectiva. „radiografez” mereu ceea ce ma inconjoara..si de fiecare data zambesc descoperind ..”neobisnuitul”. cum spuneam.. „Conteaza Ce Vrei Sa Vezi!”

IMGP9596

cand am facut poza, primeam o remarca de genul : ” Haoleuu, mancati-as! Da’ sunteti venite din basme, ce faceti?” asa testam diferite reactii  :))

P.S. : a doua zi, mai mult dormind pe drum..in rutina de fiecare dimineata, am auzit continuare a ceea ce am scris mai sus..intr-o alta privinta. anume: „s-a intamplat ca un mire a baut atat de mult la propria nunta..incat s-a dus de tot.. din viata! ei, deci nu chiar toti se trezesc… da, spusesem ca exista nenumarate cazuri de betie..dar sa mori in noaptea nuntii din prea mult  alcool.. acum, sa refacem replica de ieri, cam asa: „Din prostie nu te mai trezesti,din betie poate!”

Lasă un răspuns

