conteaza ce vrei sa vezi

IMG_6613-2-ne-am trezit plini de vorbe fara inteles, din prea mult stres. nu mai deosebim visele de dorinte, ne transformam intr-un mijloc pentru scopurile altora. dar  e timpul sa uitam de nepasare, intr-o lume fara culoare.  Trei idei  care pentru mine reprezinta o realitate, iar tot ceea ce ni se intampla e din „vina” noastra.

Vreau sa spun ca realitatea o facem noi. Asa ca nu mai avem timp sa ne scuzam pentru ce am facut sau nu. Ai gresit? Uita-te bine.  La tine: vezi ce poti, ai o mana se te certi, si cealalta sa te ridici. Ceea ce spun eu  poate fi neimportant pentru unii. Dar daca imi spun ca nu ma inteleg, tot e un bine. Caci s-au oprit sa-si puna o intrebare. Si poate mai tarziu vor gasi si un raspuns. Imi place sa vorbesc despre oameni, si nu ca o pierdere de timp, ci ca o constatare a ceea ce suntem.

De ce sa-ti amintesti o zi intreaga cat de tare te-a enervat dimineata  un „nu stiu care”, cand poti sa-ti folosesti acea energie pentru lucrurile cu adevarat importante. Tu vrei sa-ti pierzi timpul cu ce nu-ti place? Nu as crede asta. Dar..totusi cei mai multi asa fac: repeta la nesfarsit cat de prost e cel din dreapta, sau ce tampenie a mai facut X ori Y! Si eu, vorbesc acum despre ce nu-mi place. Si spun „vorbesc” – nu „scriu” – pentru ca sunt vorbe, despre fapte.

De ceva timp mi s-a intiparit in minte: „daca vrei, poti!” Si acum cred cu desavarsire in acest lucru. Am multe de spus, si voi gasi ocazia sa fac tot ce mi doresc. O iau ca pe o promisiune ce mi-o fac mie, e important sa fim sinceri fata de noi insine. Ii spuneam unui prieten ca „oamenii se mint singuri” si apoi nici cine sunt nu mai stiu.

Trebuie sa ne amintim cine suntem, si ce avem de facut! 🙂

Comments
3 Responses to “conteaza ce vrei sa vezi”
  1. iarbaprinpar spune:

    Esti o domnisoara foarte frumoasa si chiar scrii frumos. 😀

    • multumesc tare mult 😀

      • dionis spune:

        Hmm cotrobaiam si eu prin internet si te-am regasit…

        si daca folosesti ambele maini ca sa indepartezi ? cand iti e frica de ceilalti… Sunt de acord cu tine ca trebuie sa ne amintim cine suntem, dar pentru asta trebuie, e necesar sa purtam cu noi si unele rani, certuri, doar pentru a ne reaminti de crezurile noastre.

Lasă un răspuns

